Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Η ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ

 Αναφέρθηκα προχθές στις προβοκατόρικες επιστολές που έλαβα την περίοδο 2002-2009, απότοκοι της "άκρως ενοχλητικής" πολιτικής μου δραστηριότητας.
Ψάχνοντας σήμερα για κάποιο άλλο/άσχετο έγγραφο, έπεσε στα χέρια μου μια από αυτές, η οποία είχε σταλεί το φθινόπωρο του 2005 και αφορούσε στη διακίνηση του βιβλίου που μόλις είχα εκδώσει τότε, με ένα επιλεκτικό απάνθισμα γελοιογραφιών μου.
Για την ιστορία αναφέρω πως το βιβλίο αυτό "προέκυψε" κατόπιν φορτικής απαίτησης πολλών συμπολιτών, οι οποίοι λίγους μήνες πριν (αρχές του 2005) είχαν επισκεφθεί την έκθεση γελοιογραφιών μου στον "Αρχίλοχο" και είχαν αναφερθεί με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια γι αυτές.
Να θυμίσω επίσης πως ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών (εκτός της ημέρας των εγκαινίων) υπερέβη κατά πολύ τους 600 μέσα σε διάστημα δεκαημέρου, γεγονός πρωτοφανές για τα εκθεσιακά χρονικά της Πάρου.
Το κόστος έκδοσης έφθασε τις 2500 ευρώ (εξαιρετικά μεγάλο και δυσβάσταχτο με συνοδό κόστος έντονη οικογενειακή μουρμούρα...) το οποίο βάρυνε αποκλειστικά εμένα και στόχος μου ήταν να πουλήσω τα πρώτα 250 τεμάχια προς 10 ευρώ έκαστο για να το καλύψω/αποσβέσω και τα υπόλοιπα βιβλία να τα χαρίσω σε συλλογικούς φορείς του νησιού.
Την προσπάθεια αυτή την έκανα βοηθούμενος κι από καμιά δεκαριά φίλους και μέσα σε διάστημα πέντε ημερών με την μέθοδο της προώθησης χέρι-χέρι, είχα καλύψει το πλάνο μου.
Συνεπής προς την αρχική μου στόχευση (δεν είχα σκοπό να κερδίσω ούτε 1 σεντ από την υπόθεση) κι αφού φυσικά κράτησα λίγα αντίτυπα για κανένα γνωστό και φίλο εκτός Πάρου, τα υπόλοιπα τα δώρισα σε συλλογικούς φορείς του νησιού.
Ο απίθανος λοιπόν συντάκτης/προβοκάτορας -για να επανέλθω στην επιστολή- ισχυρίζονταν πως η επιλογή μου να διακινήσω χέρι με χέρι το βιβλίο προκειμένου να αποσβέσω το κόστος της έκδοσης, ήταν πράξη "ζητιανιάς" τη στιγμή μάλιστα που κατά το διαταραγμένο του μυαλό, τη δαπάνη έκδοσης είχε αναλάβει -όπως έγραφε- ο Λοΐζος Κοντός, ο οποίος φυσικά ουδεμία απολύτως σχέση είχε με το εγχείρημα!!
Αυτό είναι ένα μικρό, αλλά χαρακτηριστικό δείγμα της αβάσταχτης γελοιότητας που διέκρινε τους πάσης φύσεως βρωμερούς και δειλούς προβοκάτορες που αναλάμβαναν εργολαβικά την "αποδόμησή" μου εκείνα τα ανεπανάληπτα χρόνια...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου