Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΩΝ (2)

Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου κι επειδή κάποιοι παριστάνουν τους Κινέζους σε σχέση με τα αυταπόδεικτα που παραθέτω, θα ξαναυπενθυμίσω κάποια πράγματα που όλως τυχαίως μονίμως διαλανθάνουν της προσοχής τους.
Η αλματώδης αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα (κατ' αναλογία και στην Πάρο) τα τελευταία 4 χρόνια, ουδόλως συνδέεται με τις σαχλαμάρες περί  πετυχημένης "τουριστικής προβολής", "στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας", "στρατηγικών ποιοτικής αναβάθμισης" κ.α. συνήθεις μπουρδολογίες τις οποίες έχω βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω εδώ και 3 τουλάχιστον δεκαετίες από πολιτικούς εκπροσώπους, αξιωματούχους και παρατρεχάμενους  κρατικών, περιφερειακών, δημοτικών ή ιδιωτικών οργανισμών που εμπλέκονται στο παιχνίδι της τουριστικής προβολής κι εκμετάλλευσης.
Τον κυρίαρχο ρόλο στην αύξηση αυτή έπαιξαν οι ραγδαίες γεωπολιτικές εξελίξεις (αποικιοποίηση της Ελλάδας, "αραβική άνοιξη, κλπ) στην ευρύτερη περιοχή της λεκάνης της Μεσογείου, βγάζοντας ορισμένους μάλιστα ανταγωνιστές της χώρας μας κυριολεκτικά εκτός παιχνιδιού.
Επιπλέον η ανεξέλεγκτη "μετάλλαξη" του τουρισμού που επέφερε η επικράτηση διαφόρων νέων μηχανισμών ποδηγέτησης των τουριστών (ηλεκτρονικές πλατφόρμες τύπου AIRBNB, Βοοκιng, κλπ) σε συνδυασμό με την ευρύτατα πλέον διαδεδομένη παραξενοδοχεία, καθιστά ανέκδοτο για ηλίθιους οποιαδήποτε αναφορά σε "σχεδιασμούς", "ανοίγματα σε αγορές", " διεθνείς συνεργασίες" και άλλα του ιδίου φυράματος που σερβίρονται ως απαυγάσματα εμβριθών αναλύσεων...

1 σχόλιο:

  1. Πες πως σταματάνε οι εκθέσεις.
    Μετά τι; Με ποιο τρόπο θα δικαιολογούν ταξιδάκια, προμήθειες υλικών, κλείσιμο δουλειών και άλλα γνωστά και μη εξερετέα;
    Να γιατί υπάρχει σύμπτωση απόψεων διαχρονικά με ολες τις δημοτικές πλειοψηφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή