Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

BΡΟΧΗ ΤΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ"

Η αρχή έγινε με τον Γερμανικό κολοσσό την Λουφτχάνσα.
Τη σκυτάλη πήρε η Αιρ-Φρανς (βλ. εδώ: Στα “σκουπίδια” η Ε.Ε-Η Κομισιόν ενέκρινε ενίσχυση 7δις της Air France) ακολούθησαν άλλες ευρωπαϊκές εταιρίες, για να φτάσουμε στα καθ' ημάς με την Ετζίαν(βλ. εδώ:Λεφτά υπάρχουν για την Aegean: στους τραπεζικούς λογαριασμούς των μετόχων της)
 όπου τα κρατικά ταμεία άνοιξαν διάπλατα προκειμένου να σωθεί η εταιρία.
Κι όλα αυτά σαν να μην συμβαίνει το παραμικρό.
Τι κι αν απαγορεύεται ρητά ο προστατευτισμός, τι κι αν θεωρείται αδιανόητη με βάση τις υπάρχουσες συμφωνίες κάθε τέτοιου είδους εθνική ή κοινοτική στήριξη, το σχέδιο προχωράει.
Θυμηθείτε τι μας έλεγαν τις δυο περασμένες δεκαετίες των αθρόων ιδιωτικοποιήσεων:
Πως δεν είναι θεμιτό να πληρώνει ο φορολογούμενος τις ζημιές και τα χρέη των κρατικών αεροπορικών (και όχι μόνο) εταιριών και πως είναι ανάγκη αυτές να περάσουν στα χέρια της Αγοράς, η οποία με τον γνωστό θαυματουργό τρόπο θα ρυθμίζει αρμονικά την λειτουργία τους χωρίς κοινωνικό κόστος.

Τώρα λοιπόν που εξόκειλαν καλούνται τα συνήθη  κορόϊδα να πληρώσουν το μάρμαρο.
Να ξελασπώσουν δηλαδή τις ιδιωτικές εταιρείες με το αίμα τους από τις πολιτικές λιτότητας και δημοσιονομικής πειθαρχίας.
Εδώ θα μου πείτε δεν κουνήθηκε φύλλο με την καραμπινάτη απάτη  της άρνησης επιστροφής των χρημάτων των προπληρωμένων εισιτηρίων από τα ακυρωθέντα δρομολόγια στους ατυχήσαντες παρ΄ολίγον επιβάτες (κι όχι μόνο αυτό, εξακολουθούν και κάνουν κρατήσεις για δρομολόγια φαντάσματα!!) εκεί θα κωλώσουνε;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου