Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση βγάζει άμεσα στο σφυρί τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης , Καβάλας, Βόλου, Ραφήνας, Ελευσίνας, Λαυρίου, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Πάτρας και Ηρακλείου. Πρόκειται για λιμάνια φιλέτα τα οποία αν το ελληνικό δημόσιο και η τοπική αυτοδιοίκηση είχαν άλλη κατεύθυνση, λογική και νοοτροπία, θα μπορούσαν να τα καταστήσουν χρυσοφόρες πηγές για την τοπική και εθνική ανάπτυξη.
Μετά την εκποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ο σχεδιασμός για να περάσουν μάλλον σε ξένα χέρια και τα δέκα μεγαλύτερα περιφερειακά λιμάνια ισοδυναμεί με εξανδραποδισμό της χώρας.
Μια χώρα που έχει εκχωρήσει και μάλιστα σε ξένα χέρια τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της είναι μια χώρα χειρότερη και από αποικία. Η Ελλάδα χωρίς ελληνόκτητα λιμάνια θα προσομοιάζει σε κάτι χειρότερο από την περίοδο που όλη η ακτογραμμή και η λιμενική, θαλάσσια, εμπορική κίνηση της χώρας ελέγχετο από την Βενετία.
Οι κατά τόπους κοινωνίες και οι τοπικές οικονομίες έχουν χρέος να αντιδράσουν και να ματαιώσουν μια εξέλιξη που θα οδηγήσει σε άλωση τους. Ο έλεγχος του λιμανιού ισοδυναμεί με έλεγχο της πόλης και των αντίστοιχων περιοχών.
Κ.Μ
iskra
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου