Φαίνεται πως η προσκόλληση ορισμένων σε λογικές και πρακτικές του παρελθόντος, ουδόλως επηρεάζεται από τις ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας...
Έχουμε εκφράσει κατ επανάληψη την διαφωνία μας για την καταφυγή σε μοντέλα και μεθόδους τουριστικής προβολής που μας γυρίζουν μερικές δεκαετίες πίσω.
Έχουμε διατυπώσει ξεκάθαρη ΘΈΣΗ πως η προβολή στον 21ο αιώνα γίνεται με τα "εργαλεία" που του αντιστοιχούν και όχι με εκείνα των μέσων του 20ου...
Η θέση αυτή ενώ υιοθετήθηκε σε υψηλότατο επίπεδο (νυν υπουργός Τουρισμού), τυγχάνει ακραίας απαξιωτικής συμπεριφοράς στο χώρο που διατυπώθηκε...
Προ ημερών, δύο γεγονότα πιστοποίησαν με τον πιο πανηγυρικό τρόπο την εμμονή στο ξεπερασμένο.
Προηγήθηκε η έλευση Ρώσων δημοσιογράφων οι οποίοι-υποτίθεται- μετά την υποδειγματική φιλοξενία και την προσωπική δωρεάν καλοπέραση, θα λειτουργήσουν ως διαφημιστές μας στις μάζες των ομοεθνών τους, προκαλώντας σημαντική αύξηση στη ροή τουριστών προς το νησί μας.
Ακολούθησε η εξ Αθηνών επέλαση των φουσκωτών στη γείτονα, όπου οι σκηνές του τελετουργικού υποδοχής μάλλον δε συνάδουν με την πεζή πραγματικότητα, ούτε ασφαλώς μπορούν να έχουν καμία μα καμία θετική επίπτωση στο τουριστικό ρεύμα, πέρα από τις καλές αναμνήσεις στους συμμετέχοντες.
Οι όποιες διαφημίσεις μπορούν να προκύψουν από τέτοιου είδους εκδηλώσεις, αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό της διαδικτυακής προβολής που μπορεί να οργανωθεί πρωτόβουλα από εμάς τους ίδιους και να διατρέξει τα πλάτη και τα μήκη της υφηλίου χωρίς "μεσολαβητές" και "πρεσβευτές".
Αλήθεια πόσο "προχωρημένοι" είμαστε στο τομέα αυτόν;
Πόσο εναρμονισμένοι με τις αυξημένες απαιτήσεις για ολοκληρωμένο σύστημα προβολής των νησιών μας είναι οι έχοντες την ευθύνη του τουριστικού τομέα;
Η προβολή σχετίζεται μόνο με την επικοινωνία (δηλαδή την εικονική πραγματικότητα) εκτός των τειχών ή και την ίδια την πραγματικότητα εντός των τειχών, την οποία πρέπει ισοδύναμα να φροντίζουμε;
Δεν είναι τραγελαφικό την ίδια ώρα που φιλοξενείς υποψήφιους διαφημιστές, να βρίσκονται σε οικτρή κατάσταση δημόσιες τουαλέτες σε απόσταση ολίγων μόλις μέτρων από το σημείο των εκδηλώσεων;
Να φιγουράρουν βρώμικες οι παραλίες, τα κάλλη των οποίων υποτίθεται πως θα υμνήσουνε οι μουσαφίρηδες;
Αν αυτά (και άλλα παρόμοια) υπέπεσαν στην αντίληψή τους ποιος το γνωρίζει;
Δεν είναι τραγελαφικό να προσβλέπουμε σε "ειδικό τουρισμό" όπως είναι οι σκαφάτοι, όταν ακόμα και ΣΉΜΕΡΑ δεν διαθέτουμε κατάλληλες λιμενικές υποδομές για την φιλοξενία τους;
Όταν καλά-καλά δεν υπάρχει ΜΙΑ, ναι ΜΙΑ κατάλληλη "γλίστρα" για μικρά και μεσαία σκάφη πουθενά σε Πάρο και Αντίπαρο;
Όταν τα όποια υπάρχοντα λιμανάκια καταλαμβάνονται ΠΑΡΆΝΟΜΑ από ασυνείδητους "επαγγελματίες" με τραπεζοκαθίσματα και άλλα αξεσουάρ, στερώντας στους κατόχους σκαφών την δυνατότητα να "δέσουν" κάπου το πλεούμενό τους και να βγούνε απευθείας στη στεριά, αναγκάζοντάς τους να φουντάρουν αρόδου;
Εμείς πιστεύουμε πως η προβολή πρέπει να έχει δύο πυλώνες:
Ο πρώτος -που είναι και ο πιο ισχυρός- είναι η δυναμική και συνεχώς ανανεούμενη ιντερνετική
παρουσία μας.
Ο δεύτερος, είναι η φροντίδα να καθαρίζεται το νησί τουλάχιστον από τις αρχές Απριλίου και να υπάρχει μια εικόνα ευταξίας και "πάστρας" στα βασικότερα σημεία που τυγχάνουν επισκεψιμότητας.
Τα υπόλοιπα είναι για να περνάμε(περνάνε) ευχάριστα την ώρα μας!
Έχουμε εκφράσει κατ επανάληψη την διαφωνία μας για την καταφυγή σε μοντέλα και μεθόδους τουριστικής προβολής που μας γυρίζουν μερικές δεκαετίες πίσω.
Έχουμε διατυπώσει ξεκάθαρη ΘΈΣΗ πως η προβολή στον 21ο αιώνα γίνεται με τα "εργαλεία" που του αντιστοιχούν και όχι με εκείνα των μέσων του 20ου...
Η θέση αυτή ενώ υιοθετήθηκε σε υψηλότατο επίπεδο (νυν υπουργός Τουρισμού), τυγχάνει ακραίας απαξιωτικής συμπεριφοράς στο χώρο που διατυπώθηκε...
Προ ημερών, δύο γεγονότα πιστοποίησαν με τον πιο πανηγυρικό τρόπο την εμμονή στο ξεπερασμένο.
Προηγήθηκε η έλευση Ρώσων δημοσιογράφων οι οποίοι-υποτίθεται- μετά την υποδειγματική φιλοξενία και την προσωπική δωρεάν καλοπέραση, θα λειτουργήσουν ως διαφημιστές μας στις μάζες των ομοεθνών τους, προκαλώντας σημαντική αύξηση στη ροή τουριστών προς το νησί μας.
Ακολούθησε η εξ Αθηνών επέλαση των φουσκωτών στη γείτονα, όπου οι σκηνές του τελετουργικού υποδοχής μάλλον δε συνάδουν με την πεζή πραγματικότητα, ούτε ασφαλώς μπορούν να έχουν καμία μα καμία θετική επίπτωση στο τουριστικό ρεύμα, πέρα από τις καλές αναμνήσεις στους συμμετέχοντες.
Οι όποιες διαφημίσεις μπορούν να προκύψουν από τέτοιου είδους εκδηλώσεις, αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό της διαδικτυακής προβολής που μπορεί να οργανωθεί πρωτόβουλα από εμάς τους ίδιους και να διατρέξει τα πλάτη και τα μήκη της υφηλίου χωρίς "μεσολαβητές" και "πρεσβευτές".
Αλήθεια πόσο "προχωρημένοι" είμαστε στο τομέα αυτόν;
Πόσο εναρμονισμένοι με τις αυξημένες απαιτήσεις για ολοκληρωμένο σύστημα προβολής των νησιών μας είναι οι έχοντες την ευθύνη του τουριστικού τομέα;
Η προβολή σχετίζεται μόνο με την επικοινωνία (δηλαδή την εικονική πραγματικότητα) εκτός των τειχών ή και την ίδια την πραγματικότητα εντός των τειχών, την οποία πρέπει ισοδύναμα να φροντίζουμε;
Δεν είναι τραγελαφικό την ίδια ώρα που φιλοξενείς υποψήφιους διαφημιστές, να βρίσκονται σε οικτρή κατάσταση δημόσιες τουαλέτες σε απόσταση ολίγων μόλις μέτρων από το σημείο των εκδηλώσεων;
Να φιγουράρουν βρώμικες οι παραλίες, τα κάλλη των οποίων υποτίθεται πως θα υμνήσουνε οι μουσαφίρηδες;
Αν αυτά (και άλλα παρόμοια) υπέπεσαν στην αντίληψή τους ποιος το γνωρίζει;
Δεν είναι τραγελαφικό να προσβλέπουμε σε "ειδικό τουρισμό" όπως είναι οι σκαφάτοι, όταν ακόμα και ΣΉΜΕΡΑ δεν διαθέτουμε κατάλληλες λιμενικές υποδομές για την φιλοξενία τους;
Όταν καλά-καλά δεν υπάρχει ΜΙΑ, ναι ΜΙΑ κατάλληλη "γλίστρα" για μικρά και μεσαία σκάφη πουθενά σε Πάρο και Αντίπαρο;
Όταν τα όποια υπάρχοντα λιμανάκια καταλαμβάνονται ΠΑΡΆΝΟΜΑ από ασυνείδητους "επαγγελματίες" με τραπεζοκαθίσματα και άλλα αξεσουάρ, στερώντας στους κατόχους σκαφών την δυνατότητα να "δέσουν" κάπου το πλεούμενό τους και να βγούνε απευθείας στη στεριά, αναγκάζοντάς τους να φουντάρουν αρόδου;
Εμείς πιστεύουμε πως η προβολή πρέπει να έχει δύο πυλώνες:
Ο πρώτος -που είναι και ο πιο ισχυρός- είναι η δυναμική και συνεχώς ανανεούμενη ιντερνετική
παρουσία μας.
Ο δεύτερος, είναι η φροντίδα να καθαρίζεται το νησί τουλάχιστον από τις αρχές Απριλίου και να υπάρχει μια εικόνα ευταξίας και "πάστρας" στα βασικότερα σημεία που τυγχάνουν επισκεψιμότητας.
Τα υπόλοιπα είναι για να περνάμε(περνάνε) ευχάριστα την ώρα μας!
εσυ καλά τα λες, αλλά ποιος σε ακούει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να χαμε κανα δυο σαν και σενα, γιατι πήξαμε στο σκ...
να το πω η να μη το πω?
ΑπάντησηΔιαγραφήστου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα...
πω πω της μπουρούς γίνεται στην Αντίπαρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Αρίστο.Σε τιμά η απόφαση να μην αναρτήσεις τις φωτό που σου έδωσα,αλλά χρήσιμο είναι να τις παραδώσεις στο δήμαρχο για να θαυμάσει το 'τοπίο' που φιλοξένησε τους Ρώσους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τουρισμός είναι πολύ ευαίσθητος τομέας,κάθε απροσεξία στοιχίζει.
Αγαπητή μπουρού και 3:57! Εμείς λέμε αυτό που θεωρούμε σωστό. Το ότι δεν υπάρχουν ανοιχτά αυτιά απέναντί μας δεν μας πτοεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ 10:30. Πάγια αρχή μας είναι να μη δημοσιεύουμε εικόνες που μπορεί να δυσφημίσουν την Πάρο. Ο Αριστοφάνης "διαβάζεται" κι εκτός Πάρου και μια τέτοια κίνηση θα ήταν ασυγχώρητο λάθος...
Πέρα από τα σωστά που αναφέρονται στο Ποστ για ιντερνετικες παρουσίες καθαριότητες μαρίνες κλπ.Η άποψη ότι η επέλαση των φουσκωτών είναι προβολή στο κενό είναι λάθος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζί με τα φουσκωτά ήρθαν και αρκετοί δημοσιογράφοι και θα υπάρξει αρκετή προβολή στα ΜΜΕ ΠΡΟΒΟΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕ ΑΡΚΕΤΑ και βεβαίως η δημιουργία δημοσίων σχέσεων βοηθάει στη <>
Η άποψή μας είναι πως το "μοντέλο" των δημοσιογράφων είναι αναχρονιστικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εποχή μας έχει προχωρήσει ραγδαία και αυτές οι εκδηλώσεις κουβαλάνε άρωμα δεκαετίας του '70
ωραίο άρωμα και περιζήτητο
ΑπάντησηΔιαγραφήθα επιμείνω στο ΟΤΙ χρειάζεται μιγμα προβολής
όσο απαραιτητα είναι τα links ta banners kai ta sites άλλο τόσο απαραίτητα είναι οι δημόσιες σχέσεις και η διείσδυση στα ΜΜΕ
Oι δημόσιες σχέσεις δεν γίνονται σε τέτοιο επίπεδο, κουβαλώντας δηλαδή σε "χύμα κατάσταση" δημοσιογράφους οι οποίοι λανθασμένα ταυτίζονται με διαφημιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προβολή πλέον έχει αντίκρυσμα όταν γίνεται σε επίπεδο σοβαρών και "μετρήσιμων" γεγονότων-εκδήλώσεων, όπως είναι π.χ. ένα πανευρωπαϊκής εμβέλειας αθλητικό γεγονός, η συστηματική αναφορά σε μια εκπομπή υψηλής τηλεθέασης(Λαζόπουλος πχ)η συστηματική προβολή σε ιστότοπο μεγάλης αναγνωσιμότητας κ.α.
Η εποχή μας άφησε πίσω τα μίγματα και τις ενώσεις και οδήγησε τα πράγματα ανεπιστρεπτί στον ψηφιακό κόσμο.
Άχρηστες θεωρούμε πλέον τις παρουσίες μας σε εκθέσεις όπου καταναλώνονται χιλιάδες εντυπάκια από ανθρώπους που απλά πάνε να περάσουν την ώρα τους και στο τέλος αποφασίζουν υπό την επίδραση άλλων κριτηρίων.
Τα φρου-φρου και τααρώματα έχουν μεγάλη αξία, όταν φυσικά-λόγω παρέλευσης χρόνου- δεν έχει αλλοιωθεί το περιεχόμενό τους και μείνεις στο τέλος με το μπουκαλάκι...
Για το μέγεθος και την πραγματικότητα της (με τα γνωστά προβλήματα) η Αντίπαρος σίγουρα χρειάζεται διαδραστικό site και παρουσία στα social media αλλά η προβολή της σε έξη Δελτία του ΑLFA που της γίνεται με αφορμή την επίσκεψη των φουσκωτών είναι αναμφισβήτητα διαφημιστική επιτυχία παραμένοντας βέβαια το ζήτημα τι ανάπτυξη και τουρισμό θέλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητέ 4:49 η τελευταία σου αποστροφή είναι όλα τα λεφτά: το τι ακριβώς θέλομε, ακόμη δεν το ξέρομε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει σύγχυση μέσων και σκοπών και ένα γενικό τουρλουμπούκι:
ενώ πουλήσαμε το μεγαλύτερο μέρος της γης μας σε λαμόγια και νυκοκοίρηδες που έγιναν κάτοχοι παραθεριστικής κατοικίας στο Αιγαίο, ακόμα ατενίζουμε τον τουρισμό με όρους δεκαετίας 70, τότε που ξεκίναγε η κούρσα και οι πελατεία μας δεν ήταν σταθερή.
Ο Αριστοφάνης έχει δίκιο φιλαράκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν παρακολουθείτε το γυαλί μέρα παρά μέρα προβαλουν ένα νησί η κάποιο τουριστικό θέρετρο.Εκτός από την Αντίπαρο έπαιζε ταυτόχρονα η Σαντορίνη καιη Ρόδος.Ποια προβλήθηκε καλύτερα;Αυτό εσείσ το λετε διαφημιστική επιτυχία;Ένα κοκτέιλ φτιάξανε για να ελαφρύνουν τα μαύρα κι άραχνα δελτία τους.Η διαφήμιση είναι άλλο πράγμα.Μην τρελένεστε...
ναι αλλα αν δεν παμε στις εκθεσεις με τι προφαση θα πεταχτουν ενα καρο λεφτα για φυλαδια και πως θα ξοδεφτουν ευρουλακια που δεν φτανοθυν για αλλες δουλειες?οι προστατες ναναι καλα να τσιμπανε τις δουλειες και τα ευρουλακι κλαφτε τα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ξενοδόχοι και οι ρεντρούμιδες , εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων σοβαρών επενδύσεων , τι έχουν κάνει τόσα χρόνια σε επίπεδο συλλόγικής, συντονισμένης προσπάθειας εκτός από τα καμάκια που υποθάλπουν μέχρι σήμερα ; Ενωμένοι με σοβαρή υπεύθυνη διοίκηση συλλογικού οργάνου τους πάρα πολλά θα έκαναν σε τοπικό και κυβερνηικό επίπεδο αντί να περιμένουν βοήθεια από δημοτικές επιτροπές ή τις ΄υπό ίδρυση' δημοτικές εταιρείες με ευκαιριακούς διαχειριστές του πολιτικού ηλίθιου κόστους.
ΑπάντησηΔιαγραφή