Σχετικά με το κυκλοφοριακό της Παροικιάς υπενθυμίζω κάποια πράγματα σε ορισμένους που καμώνονται τους ανίδεους.
1)Η προτίμηση που επέδειξε η δημοτική αρχή την περίοδο 2003-2006 σε έργα βιτρίνας (αναπλάσεις πλατειών, δρόμων, πεζόδρομων κλπ) αδιαφορώντας για έργα ουσίας, οδήγησε μοιραία στην απώλεια ευκαιρίας να αποκτήσει η πόλη πραγματικό περιφερειακό δρόμο, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αξέχαστη θα μείνει η ρήση Ραγκούση, πομπώδης και αλλαζονική κατά πως συνήθιζε στα χρόνια του ανυπέρβλητου μεγαλείου και πάντα υπό τα χειροκροτήματα και μειδιάματα των ακολούθων αμνών, σε σχετική δημόσια παρέμβαση-παρατήρησή μου ότι "χάνεται η ευκαιρία επικαιροποίησης της υπάρχουσας μελέτης και μαζί με αυτήν και ο περιφερειακός, στο βωμό έργων εντυπωσιασμού":
"Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ, αυτό που μας προτείνετε κύριε Καλακώνα είναι να θυσιάσουμε το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας για ένα πρόβλημα είκοσι ημερών;"
Τόση σημασία απέδιδε στο κυκλοφοριακό ο κ.Ραγκούσης και οι παλλαμακιστές του (πολλοί εξ αυτών "ανακάλυψαν" εσχάτως το πρόβλημα μαζί με την Αμερική!) και τα αποτελέσματα τα λουζόμαστε εδώ και χρόνια απαξάπαντες...
2)Επειδή τα μέσα για την καλύτερη λειτουργία της πόλης είναι περιορισμένα και πολύ συγκεκριμένα και δεν βοηθούν οι κριτικές και τα ευχολόγια, έρχομαι τώρα στο πιο ουσιώδες θέμα.
Γιατί κύριοι δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι (διαχρονικά) δεν υιοθετείτε -έστω πειραματικά- την πάγια θέση μου περί λειτουργίας της παραλιακής οδού ως δρόμου διπλής κατεύθυνσης για μικρά και μεσαία οχήματα, με στόχο την αποσυμφόρηση του περιφερειακού;
Είναι δυνατόν να επικαλείστε το πρόβλημα της αστυνόμευσης ως ανυπέρβλητο εμπόδιο κατά την στιγμή που δεν υπάρχουν άλλες ορατές λύσεις;
3)Σε συνέχεια του προηγούμενου, είναι και η απαράδεκτη κατάσταση τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου τα 2/3 τουλάχιστον των μονίμως σταθμευμένων οχημάτων (δίτροχα και τετράτροχα) στην ευρύτερη παραλιακή ζώνη είναι ενοικιαζόμενα κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας.
Γιατί δεν υπάρχει παρέμβαση σε αυτό το πρόβλημα που είναι καθαρά διαχειριστικό και όχι κατασκευαστικό, δηλαδή δεν απαιτούνται πόροι, απλά και μόνο πολιτική βούληση;
4)Γιατί επεκτάθηκε ο πεζόδρομος (της Εκατονταπυλιανής) μπροστά από τις τράπεζες, στενεύοντας απελπιστικά το οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να γίνεται το "έλα να δείς" με ένα και μόνο παράνομα σταθμευμένο όχημα;
1)Η προτίμηση που επέδειξε η δημοτική αρχή την περίοδο 2003-2006 σε έργα βιτρίνας (αναπλάσεις πλατειών, δρόμων, πεζόδρομων κλπ) αδιαφορώντας για έργα ουσίας, οδήγησε μοιραία στην απώλεια ευκαιρίας να αποκτήσει η πόλη πραγματικό περιφερειακό δρόμο, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αξέχαστη θα μείνει η ρήση Ραγκούση, πομπώδης και αλλαζονική κατά πως συνήθιζε στα χρόνια του ανυπέρβλητου μεγαλείου και πάντα υπό τα χειροκροτήματα και μειδιάματα των ακολούθων αμνών, σε σχετική δημόσια παρέμβαση-παρατήρησή μου ότι "χάνεται η ευκαιρία επικαιροποίησης της υπάρχουσας μελέτης και μαζί με αυτήν και ο περιφερειακός, στο βωμό έργων εντυπωσιασμού":
"Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ, αυτό που μας προτείνετε κύριε Καλακώνα είναι να θυσιάσουμε το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας για ένα πρόβλημα είκοσι ημερών;"
Τόση σημασία απέδιδε στο κυκλοφοριακό ο κ.Ραγκούσης και οι παλλαμακιστές του (πολλοί εξ αυτών "ανακάλυψαν" εσχάτως το πρόβλημα μαζί με την Αμερική!) και τα αποτελέσματα τα λουζόμαστε εδώ και χρόνια απαξάπαντες...
2)Επειδή τα μέσα για την καλύτερη λειτουργία της πόλης είναι περιορισμένα και πολύ συγκεκριμένα και δεν βοηθούν οι κριτικές και τα ευχολόγια, έρχομαι τώρα στο πιο ουσιώδες θέμα.
Γιατί κύριοι δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι (διαχρονικά) δεν υιοθετείτε -έστω πειραματικά- την πάγια θέση μου περί λειτουργίας της παραλιακής οδού ως δρόμου διπλής κατεύθυνσης για μικρά και μεσαία οχήματα, με στόχο την αποσυμφόρηση του περιφερειακού;
Είναι δυνατόν να επικαλείστε το πρόβλημα της αστυνόμευσης ως ανυπέρβλητο εμπόδιο κατά την στιγμή που δεν υπάρχουν άλλες ορατές λύσεις;
3)Σε συνέχεια του προηγούμενου, είναι και η απαράδεκτη κατάσταση τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου τα 2/3 τουλάχιστον των μονίμως σταθμευμένων οχημάτων (δίτροχα και τετράτροχα) στην ευρύτερη παραλιακή ζώνη είναι ενοικιαζόμενα κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας.
Γιατί δεν υπάρχει παρέμβαση σε αυτό το πρόβλημα που είναι καθαρά διαχειριστικό και όχι κατασκευαστικό, δηλαδή δεν απαιτούνται πόροι, απλά και μόνο πολιτική βούληση;
4)Γιατί επεκτάθηκε ο πεζόδρομος (της Εκατονταπυλιανής) μπροστά από τις τράπεζες, στενεύοντας απελπιστικά το οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να γίνεται το "έλα να δείς" με ένα και μόνο παράνομα σταθμευμένο όχημα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου