Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Ένας "κακός¨ σας... μαθητής με το ονοματεπώνυμό του, χωρίς φίμωτρο,,,

 

Σπυρος Καμπιωτης
Κύριε, κύριε, κύριεεε…
Την ατομική ευθύνη και τα… μάτια σας.
Τον τελευταίο χρόνο και ειδικότερα τους τελευταίους μήνες, το μότο που επικρατεί παντού, είναι το «νού σας -(ρεμάλια)- στην… "ατομική" σας ευθύνη» που πρέπει ο κάθε ένας να έχει ως "σφραγίδα" στον εγκέφαλό του, διότι από αυτή εξαρτάται, η ζωή του, η ζωή των παιδιών του, η ζωή του/της συζύγου του,  ή ζωή του περίγυρού του, η ζωή των άλλων, η οικονομία, η παιδεία, η υγεία, ο τουρισμός… η  παγκόσμια ειρήνη.
Η «ατομική ευθύνη», φαίνεται/αποδεικνύεται στους...

1 σχόλιο:

  1. ........αμ εγω που πήγα "Των Τριών Ιεραρχών" και κοινώνησα τα Άχραντα Μυστήρια στην Ι. Μ. Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης με την θυγατέρα μου (ετων 10,κινητο βομβιδιο γαρ!).....το βράδυ είδα στην TV και στην εν λόγω Ι.Μ τον "Φιλεύσπλαχνο" της φοβέρας προστασίας (βλ. Χαρδαλιά), να ομιλεί για την Αφρικανική Μετάλλαξη σε ενα....... Διάκο της Μητρόπολης...έπεσα από τας αιθέρας και τώρα "φοβάμαι" να φτερνιστώ, αμ η κόρη μου, που έτρεχε λίγο η μύτη της..... λέω μπας και το δισκοπότηρο είχε το DNA του Νελσον (βλ. Mandela)… και να είμαι κρούσμα γρίπης ή κορωναιου ή διασωληνομενος ή πεθαμένος (να κάνω δωρεά οργάνων ή να με κάψουν) σε ποια συνάρτηση ή log(x) ή f(x) παίζω-ανήκω, σύμφωνα με τα στατιστικά μοντέλα ζωής ........που μας προμοταρουν ......... αλλωστε η εφαρμογή της μάσκας στην ύπαιθρο εγινε παρανοικος νομος ..........Ο ΦΟΒΟΣ ΝΑ ΦΥΛΑ ΤΑ ΕΡΜΑ😡.......Α ΡΕ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟ Και Λοιποί που δεν σκιαχθήκατε!!!!!!!!!!
    Τα Σέβη μου
    Γ.Ε.Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή