*Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!
Δεν γνωρίζω κατά πόσο επηρεαστήκατε από την "κατάνυξη" των ημερών, όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από την απόλυτη φολκλοροποίηση των θρησκευτικών-λατρευτικών εθίμων μεγάλου μέρους του νησιού και την αποψίλωση του πληθυσμού των ενδημικών αμνοεριφίων, αλλά είμαι σίγουρος πως πήρατε μια γεύση για το τι θα επακολουθήσει στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, εφόσον συνεχιστεί το "μέγα έργο" της νυν δημοτικής αρχής...
Τι να πρωτοαναφέρω.
Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις...
Αφήστε το καλύτερα!
Μετά τις γιορτές θα τα πούμε αναλυτικά.
*Εκείνη την ατάκα περί φάρου (Πάρος-Φάρος) τι την ήθελε ο Μάρκος, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω.
Επιπλέον, σε κανέναν από τους επικοινωνιακούς συμβούλους του δεν έκοψε να τον συμβουλέψουν να φωτογραφηθεί σε κάποιο άλλο σημείο του νησιού, που να πιστοποιεί κατά κάποιον τρόπο του (ατυχή) λόγου το αληθές;
Κι όχι στο λιμάνι, με φόντο παρκαρισμένα παράνομα δεκάδες (όλως τυχαίως ενοικιαζόμενα) αυτοκίνητα, σε ένα από τα πλέον ευαίσθητα σημεία της Παροικίας ;
Φάρος η Πάρος, ναι.
Θα συμφωνήσω.
Της ασυδοσίας όμως φίλτατε!!
*Αναφορικά με την δεύτερη φωτογραφία υπάρχει ένα ερώτημα που ταλανίζει τους ντόπιους αποκωδικοποιητές μηνυμάτων:
Τι δείχνει ο δήμαρχος;
Την ταμπέλα που καλωσορίζει τους επισκέπτες, ή το κυκλοφοριακό χάος το οποίο ακολούθως θα συναντήσουν;
*Μέσα στο κλίμα υπερβολής, απόλυτα ενταγμένες κι οι αναφορές στους "χιλιάδες" που κατέκλυσαν το λιμανάκι της Νάουσας ανήμερα Κυριακής του Πάσχα.
Για την ιστορία κι επειδή το λιμανάκι το γνωρίζω καλύτερα κι από πολλούς Ναουσαίους, πληροφορώ τον φίλο Τάσο (πολύχρονος κιόλας!) πως μετά βίας χωρά δεν χωρά 400 άτομα.
Ολόκληρος δε ο ευρύτερος χώρος του λιμανιού (λιμανάκι, Αη Νικόλας, λιμάνι) γύρω στα 1300 με 1400 άτομα.
Παχιά-παχιά!!!
*Kι ένα τελευταίο που αφορά βεβαίως στη Νάουσα, το πασχαλιάτικο "κάψιμο" της οποίας προβλήθηκε ως το απόλυτο δρώμενο της τοπικής εθιμοτυπίας.
Αφορά όμως τους πάντες λόγω του παρανοϊκού τρόπου που αντιμετωπίζει η πολιτεία τη νομιμότητα.
Πως είναι δυνατόν να τηρείται ένα έθιμο το οποίο απαγορεύεται αυστηρά από τη νομοθεσία;
Κι αν είναι σωστό να τηρείται αυτό το έθιμο, τότε γιατί κατασχέθηκαν προ ημερών εκατοντάδες κροτίδες, πυροτεχνήματα και άλλα "αναστάσιμα" πυρομαχικά, με ταυτόχρονη σύλληψη του καταστηματάρχη; (βλέπε: Συνελήφθη 42χρονος για εμπορία ειδών πυροτεχνίας στην Πάρο | 26.04.2019 12:54)
Υπάρχει λογική σε όλο αυτό;
Δεν γνωρίζω κατά πόσο επηρεαστήκατε από την "κατάνυξη" των ημερών, όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από την απόλυτη φολκλοροποίηση των θρησκευτικών-λατρευτικών εθίμων μεγάλου μέρους του νησιού και την αποψίλωση του πληθυσμού των ενδημικών αμνοεριφίων, αλλά είμαι σίγουρος πως πήρατε μια γεύση για το τι θα επακολουθήσει στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, εφόσον συνεχιστεί το "μέγα έργο" της νυν δημοτικής αρχής...
Τι να πρωτοαναφέρω.
Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις...
Αφήστε το καλύτερα!
Μετά τις γιορτές θα τα πούμε αναλυτικά.
*Εκείνη την ατάκα περί φάρου (Πάρος-Φάρος) τι την ήθελε ο Μάρκος, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω.
Επιπλέον, σε κανέναν από τους επικοινωνιακούς συμβούλους του δεν έκοψε να τον συμβουλέψουν να φωτογραφηθεί σε κάποιο άλλο σημείο του νησιού, που να πιστοποιεί κατά κάποιον τρόπο του (ατυχή) λόγου το αληθές;
Κι όχι στο λιμάνι, με φόντο παρκαρισμένα παράνομα δεκάδες (όλως τυχαίως ενοικιαζόμενα) αυτοκίνητα, σε ένα από τα πλέον ευαίσθητα σημεία της Παροικίας ;
Φάρος η Πάρος, ναι.
Θα συμφωνήσω.
Της ασυδοσίας όμως φίλτατε!!
*Αναφορικά με την δεύτερη φωτογραφία υπάρχει ένα ερώτημα που ταλανίζει τους ντόπιους αποκωδικοποιητές μηνυμάτων:
Τι δείχνει ο δήμαρχος;
Την ταμπέλα που καλωσορίζει τους επισκέπτες, ή το κυκλοφοριακό χάος το οποίο ακολούθως θα συναντήσουν;
*Μέσα στο κλίμα υπερβολής, απόλυτα ενταγμένες κι οι αναφορές στους "χιλιάδες" που κατέκλυσαν το λιμανάκι της Νάουσας ανήμερα Κυριακής του Πάσχα.
Για την ιστορία κι επειδή το λιμανάκι το γνωρίζω καλύτερα κι από πολλούς Ναουσαίους, πληροφορώ τον φίλο Τάσο (πολύχρονος κιόλας!) πως μετά βίας χωρά δεν χωρά 400 άτομα.
Ολόκληρος δε ο ευρύτερος χώρος του λιμανιού (λιμανάκι, Αη Νικόλας, λιμάνι) γύρω στα 1300 με 1400 άτομα.
Παχιά-παχιά!!!
*Kι ένα τελευταίο που αφορά βεβαίως στη Νάουσα, το πασχαλιάτικο "κάψιμο" της οποίας προβλήθηκε ως το απόλυτο δρώμενο της τοπικής εθιμοτυπίας.
Αφορά όμως τους πάντες λόγω του παρανοϊκού τρόπου που αντιμετωπίζει η πολιτεία τη νομιμότητα.
Πως είναι δυνατόν να τηρείται ένα έθιμο το οποίο απαγορεύεται αυστηρά από τη νομοθεσία;
Κι αν είναι σωστό να τηρείται αυτό το έθιμο, τότε γιατί κατασχέθηκαν προ ημερών εκατοντάδες κροτίδες, πυροτεχνήματα και άλλα "αναστάσιμα" πυρομαχικά, με ταυτόχρονη σύλληψη του καταστηματάρχη; (βλέπε: Συνελήφθη 42χρονος για εμπορία ειδών πυροτεχνίας στην Πάρο | 26.04.2019 12:54)
Υπάρχει λογική σε όλο αυτό;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου