Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

Άβατο και αυτό...

Στο νησί μας υπάρχουν άβατα!

Ναι καλά διαβάσατε, υπάρχουν άβατα για τον μέσο πολίτη, ή για να ακριβολογώ για τον κάθε πολίτη.

Πλην μερικών "πεφωτισμένων"...

Και μάλιστα πιο αυστηρά και απόλυτα προστατευμένα από εκείνο του Αγίου Όρους.

Αυτό φυσικά δεν αποτελεί για μένα καινούργια διαπίστωση.

Έχω αναφερθεί παλαιότερα σε κάποια από αυτά (πχ Βελέντζειο Ίδρυμα).

Αντικείμενο της σημερινής μου αναφοράς αποτελεί η περίφημη Επιτροπή Ονοματοδοσίας, η οποία συνεδριάζει κατά τα φαινόμενα στα πρότυπα του ΚΥΣΕΑ, ή των μυστικών υπηρεσιών, υπό καθεστώς πλήρους ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (και ΜΕΡΟΛΗΨΙΑΣ θα προσέθετα εγώ).

Για το θέμα είχα διαβάσει σχετικά πρόσφατα επιστολή συμπολίτη μας σε τοπική εφημερίδα, ο οποίος έθετε εύλογα και σκληρά ερωτήματα, για τα οποία ουδείς φιλοτιμήθηκε ν' απαντήσει.

Όπως δεν πήρα απάντηση κι εγώ από μέλος της εν λόγω επιτροπής σε διάβημά μου για την "παράλειψη" να μην γίνει τιμητική ονοματοδοσία που αφορά σε αποδημήσαντα εν Κυρίω παριανό, ο οποίος προσέφερε πολλά στην τοπική μας κοινωνία και από πολλά μετερίζια.

Θα επανέλθω...

  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου