Κυριακή 23 Απριλίου 2017

ΑΛΛΟ ΜΗΛΟΣ, ΑΛΛΟ ΠΑΡΟΣ...

Αποτέλεσμα εικόνας

Πάνε σχεδόν δέκα ολόκληρα χρόνια από τότε που πρότεινα να ηγηθεί ο δήμος μιας προσπάθειας διεκδίκησης του τμήματος από το "Πάριο Χρονικό" που βρίσκεται στην κατοχή του Πανεπιστημιακού μουσείου της Οξφόρδης.
Μάλιστα, για να το κάνω και πλέον επίσημα, τέλη του 2010 κατέθεσα εγγράφως την πρότασή μου (με σφραγίδες και πρωτόκολλο) μπας κι εξαναγκαστεί-ευαισθητοποιηθεί κανένας τοπικός άρχοντας και το φέρει τουλάχιστον προς συζήτηση.
Δυστυχώς και παρά τα επανειλημμένα διαβήματά μου, ουδόλως απασχόλησε το θέμα.
ΚΑΝΕΝΑΝ!
Έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν πήρα καμία έγγραφη επίσημη απάντηση.
Επανήλθα λίγο διάστημα μετά την ανάδειξη της νέας υπό τον Μ.Κωβαίο δημοτικής αρχής, ο οποίος με παρέπεμψε στην σύμβουλό του για περαιτέρω λεπτομέρειες, με την ρητή διαβεβαίωση πως θα το ψάξει το θέμα...
Δυστυχώς, για να μην πολυλογώ, πέρασαν άλλα δυόμιση χρόνια πλήρους απαξίας, με την πρότασή μου αγνοούμενη τόσο από τους αυτοδιοικητικούς όσο και από τα τοπικά ΜΜΕ.
Την ίδια ώρα που η "επίσημη" Πάρος κωφεύει στην πρότασή μου, ή καμώνεται την ανήξερη, ο δήμος Μήλου ξεκινάει διαδικασίες διεκδίκησης της "Αφροδίτης" η οποία αποτελεί κορυφαίο αρχαιολογικό έκθεμα στο μουσείο του Λούβρου...
Μήπως θάφτηκε η υπόθεση επειδή η ιδέα είχε την κακή τύχη να έχει πατέρα την αφεντιά μου;
Άλλωστε, η πρώτη φορά θα ήταν που συνέβη κάτι τέτοιο;   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου