Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Ο Νόστος και οι Εκλογές


Αποτέλεσμα εικόνας για γεωργιος δεκαριστος εικονα
 Είναι κάτι μικρά όμορφα που μας χαρίζουν ανάσες ζωής!!! Εκεί που γεννηθήκαμε, που μεγαλώσαμε, που παίξαμε, που αγγίξαμε το χώμα, που είχαμε τους πρώτους μας έρωτες στα κλεφτά, που έθαψα τους γονείς μου, ΕΚΕΙ ΑΝΗΚΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ!
ΑΓΑΠΩ, μέχρις εσχάτων τον τόπο που μεγάλωσα και έγινα αυτό που είμαι τώρα. ΑΓΑΠΩ, να επιστρέφω εκεί όπου όλα είναι υγιή. Για όλους εμάς, που αγαπάμε την πατρίδα μας και την ιστορία μας. Για όλους, τους παραπάνω λόγους αλλά και γιατί δεν θέλω, το νησί μου το χωριό μου να γίνουν κατεχόμενα ή αποικία. 
Επιστρέφω, συντάσσομαι και συμπορεύομαι με τον Προπαιδευτή μου στην Μαθηματική σκέψη, τον Δάσκαλο, τον Αγωνιστή, την Μοναχική φωνή των Δημοτικών Συμβουλίων εδώ και 25 χρόνια, γιατί το οφείλει στους αγώνες του και τους Παριανούς και τις Παριανές……
Δεν είμαστε Μεσσίες ή Λάτρεις της Εξουσίας-Καρέκλας, είμαστε Παριανοί Πατριώτες που μας ενώνουν, τα προβλήματα της Καθημερινότητας μας, τα Ήθη και τα Έθιμα μας, οι Παππούδες μας, η Θρησκεία μας, το Βαθύ Γαλάζιο του Αιγαίου μας, που το αγκαλιάζει το γαλάζιο του ουρανού μας, με τα ηλιοβασιλέματα του.
Ο Κώστας Ροκονίδας, δεν είναι και δεν έχει, το κληρονομικό δικαίωμα της εξουσίας, ήταν είναι και θα είναι η αγωνιστική αδέσμευτη φωνή της Τοπικής μας Αυτοδιοίκησης. Με μια διαφορά όμως, από την επόμενη των εκλογών, δεν θα είναι η μοναχική μαχόμενη φωνή, αλλά θα έχει ΌΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΙΑΝΕΣ……!!!!
Ο Κώστας Ροκονίδας, δεν είναι Μνημόνιο των Δήθεν εθελοντών βοήθειας, ανάπτυξης με το να φυτεύουμε σίδερα (και δη εισαγωγής των Βόρειων Ευρωπαίων Δανειστών) π.χ Ανεμογεννήτριες, Φωτοβολταϊκα κλπ αδρανοποιώντας και μηδενίζοντας την τοπική μας αγροτική παραγωγή-ανάπτυξη και την εν γένει Παριανή χλωρίδα και πανίδα μας. Είναι, η μαχόμενη αλήθεια της Παριανής πραγματικότητας.
Ο Κώστας Ροκονίδας αποτελεί, υπόμνημα της Τοπικής μας Αυτοδιοίκησης εδώ και 25 χρόνια, οι αγώνες του, πυξίδα ζωής για τους Παριανούς και τις Παριανές. Τίποτα δεν τυχαίο, γιατί όπως λέει και ένα Ρητό: “O Τιτανικός φτιάχτηκε από Ειδικούς, ενώ η Κιβωτός από Ερασιτέχνες!!»
Ο Κώστας Ροκονίδας, και Θέλει και μπορεί, να συσπειρώσει, να ενεργοποιήσει τα αισθητήρια όργανα των Παριανών Δυνάμεων μας, για ανάπτυξη άνευ εποχικότητας. Γιατί, η Πάρος Μας, έχει Αξία Παριανή και Ανεκτίμητη, έχει ζωή Χειμώνα Καλοκαίρι!
        Η σημειολογία και η ρότα της ζωής μου, εντελώς συμπτωματικά (Λόγω Τιμής!) με την απόφαση μου, να συμπορευθώ και να συνταχθώ με τον Συνδυασμό του Κώστα Ροκονίδα (για 2η διαδοχική συνεχή φορά!) συνέπεσε με την, εδώ και ένα χρόνο οριστική απόφαση μου να επιστρέψω (Οικογενειακώς!) μετά από 25 χρόνια, στο Νησί μου, στο Χωριό μου, στο Σπίτι μου, στα χώματα των Γονιών μου.

«Ως ουδέν γλύκιον ης πατρίδος ουδέ τοκήων γίνεται» Τίποτε γλυκύτερο δεν υπάρχει από την πατρίδα και από τους γονείς. Όμηρος

Γιώργος ΔΕΚΑΡΙΣΤΟΣ του Ευαγγέλου (ΓΑΒΑΛΑΣ)
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΑΡΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου