Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Μαύρη είν΄ η νύχτα στα βουνά...(1)

Σε προηγούμενο κείμενό μας μιλήσαμε για αυτοπαγίδευση και αδιέξοδη στρατηγική στα θέματα υγείας.
Μιλήσαμε για παθογένεια με βάθος δεκαετίας.
Μιλήσαμε για αργά αντανακλαστικά.
Ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι.
Αρχές του 2000 στη γενική απολογιστική συνέλευση του νεοσυσταθέντος φορέα στήριξης  (Σύλλογος Φίλων Στήριξης Κ.Υ.) παρουσιάστηκε από το μέλος του Διοικητικού συμβουλίου Σπύρ. Καλακώνα, μια πλήρης έκθεση της δράσης  και προσφοράς, καθώς και των αναγκών, προτεραιοτήτων και στοχεύσεων που έπρεπε να τεθούν ενόψει της νέας δεκαετίας για το Κέντρο Υγείας Πάρου.
Η έκθεση υπήρξε τόσο ακριβής, εμπεριστατωμένη και πλήρης, που απέσπασε κολακευτικά σχόλια από το σύνολο των παρευρισκομένων, αιρετών, ιατρών, νοσηλευτών,διοικητικών, απλών πολιτών,  κλπ. 
Έγινε έκκληση (Α.Αρκάς, Ι.Χανιώτης,Β.Γαβαλάς, κ.α) το ντοκουμέντο αυτό να  τυπωθεί και να διανεμηθεί ως ενημερωτικό έντυπο στους πολίτες των νησιών μας, κάτι που δυστυχώς δεν υλοποιήθηκε, ανεξήγητα δυστυχώς...
Η κατακλείδα της έκθεσης αυτής ήταν η κλιμακούμενη διεκδίκηση ποσοτικής επέκτασης και ποιοτικής αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, με απώτατο στόχο την διεκδίκηση δευτεροβάθμιας μονάδας στο νησί, δηλαδή ενός μικρού νοσοκομείου.
Λίγους μήνες αργότερα σε σύσκεψη των Δ.Σ. του Κ.Υ.και του Συλλόγου με τον Ι.Ραγκούση αντιπρόεδρο (τότε) του ΠΕΣΥ, ετέθη εκ νέου το ζήτημα της κλιμακούμενης αναβάθμισης με τελικό  στόχο το νοσοκομείο.
Η πρόταση αυτή αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό εκ μέρους του κ. Ραγκούση, γιατί θεωρούσε πως σαν στόχος ήταν ανέφικτος για τα δεδομένα της Πάρου, στάση που διατήρησε και μετέπειτα ως δήμαρχος, προτάσσοντας την αγορά και λειτουργία υγειονομικού αεροσκάφους ως πρώτης προτεραιότητας ζήτημα για το νησί.
Η στρατηγική αυτή χαιρετίστηκε από το σύνολο σχεδόν των πολιτών και φυσικά από τον τοπικό τύπο...
Φυσικά όσες φορές επιχειρήθηκε να καταδειχθεί το πόσο εσφαλμένη ήταν μια τέτοια επιλογή, τα πυρά που εξαπολύονταν ήταν σφοδρότατα και ανελέητα σε βάρος των "ιερόσυλων"εκ μέρους κάποιων πλευρών που σήμερα διαρρηγνύουν τα δημοσιογραφικά και πολιτικά τους ιμάτια για τα φοβερά και τρομερά δεινά που αντιμετωπίζουμε..
Η εξαγγελία-βόμβα Κωνσταντόπουλου το Μάρτιο του 2007 περί δημιουργίας νοσοκομείου στο νησί, μας βρήκε εντελώς απροετοίμαστους και καθόλου ώριμους για μια τέτοια εξέλιξη.
Τα λάθη που ακολούθησαν ήταν εξωφρενικά.
Η εμπλοκή του μοναστηριού της Λογγοβάρδας υπήρξε ΤΡΑΓΙΚΉ ΕΠΙΛΟΓΉ, που δυστυχώς χαιρετίστηκε και επιδοκιμάστηκε από την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών και του τύπου και κατά τη γνώμη μας ΑΚΎΡΩΣΕ  το πλεονέκτημα της ταχύτατης διαδικασίας που δρομολογούσε ο τότε υπουργός στα θέματα  διοικητικής γραφειοκρατίας, με στόχο να ξεκινήσει ταυτόχρονα και παράλληλα το έργο κατασκευής του κτιρίου, με την έγκριση του Οργανισμού λειτουργίας του νοσοκομείου της Πάρου.
Η συνέχεια είναι πρόσφατη και γνωστή και δεν χρειάζεται πιστεύουμε να τα ξαναγράφουμε.
Αν χρειαστεί ωστόσο θα επανέλθουμε.
Η κοινωνία της Πάρου-Αντιπάρου έβλεπε να φυλλορροεί το Κ.Υ. ταυτόχρονα να αυξάνεται εντυπωσιακά ο αριθμός των ιδιωτικών ιατρείων στο νησί και απλώς μουρμούριζε...
Μέχρι την προδιαγεγραμμένη αποχώρηση κάποιων ιατρών, που πέταξε και το καπάκι της χύτρας...
Και τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε...

13 σχόλια:

  1. Ρε Αρίστο όλα καλά κι ωραία με σένα,αλλά διστάζεις πολύ στη τελική προσπάθεια.Να πω πως δεν έχεις χαρτιά;Αλοίμονο.Βγάλε στη φόρα τις χοντρομαλακίες τους να τα ξαναθυμηθούμε τουγκέδερ να σφίξουν λίγο μερικοί κώλοι.Δεν αντέχω άλλο δούλεμα από τους θεομπαίχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρίστο ξεχνάς δυο λεπτομέρειες :1) Ο ακάλεστος που θα βρησκε αεροπλάνο να κάνει τις μαγκιές του, ποιος θα τον ήξερε, θα ταν ένας υπαλληλάκος καταχωνιασμένος στις πινακίδες των αυτοκινήτων της εφορίας, ενώ τώρα είναι δημοτικός σύμβουλος ελέω αεροδιακομιδών και το πέζει πολιτικός και ιδιαίτερος.
    2) Το ότι δεν έχουμε γιατρούς και νοσοκομείο δεν μας νοιάζει, έχουμε υπουργό,έχουμε πιλότο και αεροπλάνο διαλυμένο.α ξέχασα έχουμε και υπόστεγο με πόρτα αλλά χωρίς το αεροπλανάκι.

    Σε κάθε περίπτωση φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Ακόμη και σήμερα μετά την διαπίστωση των λαθών του παρελθόντος ποιος ενδιαφέρεται να πληροφορηθούν οι Παριανοί. Με ποιανού απόφαση οι κινητήρες βρίσκονται στο εξωτερικό για επισκευή.
    Ποσο θα κοστίσει η συντήρηση, ποιος θα την πληρώσει,Ποια επιτροπή επέλεξε ένα αεροσκάφος που σε τρια χρόνια θα ήθελε επισκευή κινητήρων και εν τέλει πόσο κόστισε η αγορά και πόσα είναι τα έξοδα μέχρι σήμερα , υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος να απαντήσει. Λέτε να ξέρουν αυτοί που διαρυγνύουν τα δημοσιογραφικά και πολιτικά τους ιμάτια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μπλόγκερ, ο Αριστοφάνης συνδύαζε σάτιρα με κατάθεση αποψεων. Αναμένεται από σένα που έχεις την γνώση για τα τραγικά λάθη που διεπράχθησαν από τους εκάστοτε κυβερνητικούς , αλλά και διοικούντες του ΚΥ, προς αποσαφήνιση του τις πταίει και το ΚΥ φυλλοροεί ενώ οι ιδιώτες ανθίζουν. Μακάρι να μην αρχίσει ο κανιβαλισμός στα θέματα που τεκμηριωμένα θα θίξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπρος την αναγνωρισιμότητα ποιος χαίζει το κόστος. Ούτως ή άλλως ο Παριανός λαός το πληρώνει, αλλά μήπως πρέπει να στείλουμε τον λογαριασμό σε όλους αυτούς τους ιθαγενείς που πήγαν να δουν το αεροπλανάκι παραμονές των τότε εκλογών ή στον υπουργό μας???
    Υ.Γ. Παρακαλώ μπορείτε να με ενημερώσετε τελικά είναι πιλότος ή βοηθός ο ακάλεστος, γιατί έχω μπερδευτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O KALAKONAS ΣΩΣΤΑ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αριστοφάνη. Το οδοιπορικό σου 2000- 2009 ανάμεσα στα μαύρα βουνά της παραπληροφόρησης η/και της επιλεκτικής πληροφόρησης είναι σωστή κι όπως την έζησες ως ενεργός παριανός πολίτης.
    Όρνιθες. Μερικές χρήσιμες πληροφορίες για το Υ.Α:
    - Έτος κατασκευής 1984. - Τίμημα αγοράς 592,000 Ευρώ ή περίπου 790.000 δολλ. ΗΠΑ. - Κατά πληροφορίες οι μηχανές και προπέλες αλλάχτηκαν (καινούργιες;). Αγνωστο εαν έγινε από τον πωλητή όπως και η διασκευή σε υγειονομικό εκτός της πόρτας( να γίνει μεγαλύτερη) και του μειονεκτίματος οτι η άτρακτος δεν είναι συμπιεζόμενη (πετά σε περιορισμένο ύψος)). Άγνωστο επίσης αν το κόστος για μηχανές, διασκευή και πτήση ΗΠΑ/ΠΑΡΟΣ/ ΕΛ ΒΕΛ, όπου το πέταξε ο πωλητής,συμπεριλαμβάνονται στην τιμή αγοράς. - Είναι γνωστό οτι ο ICAO ,ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας για την ασφάλεια των πτήσεων, το 09 ή το 10 έχει αυστηροποιήσει τον κανονισμό ασφαλείας. Αυτές είναι οι πληροφορίες πολίτη που ενδιαφέρεται για τον τόπο του. Αν υπάρχουν ανακρίβειες ας τις διορθώσει επίσημα ο ιδιοκτήτης του Υ.Α το Βελέντζιο και ο Δήμος που διαχειρίστηκε τότε το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε παιδια θα σας μαλωσω. Ενω η τοπικη της ΝΔ κανει συνεστιαση που θα παραβρεθει ο πολυχρονεμενος βουλευτης σεις ασχολειστε με πραγματα πεζα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O 4:48 έχει άριστα πληροφορημένες πηγές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Αριστοφάνη!Παρακολουθώ προσεκτικά τα σχόλιά σου για την επικαιρότητα και διαπιστώνω πόση σοβαρότητα χαρακτηρίζει τη γραφίδα σου σε αντιδιαστολή με άλλους που ασκούν επαγγελματικά αυτή τη δραστηριότητα και τους χαρακτηρίζει ελαφρότητα, προχειρότητα, καιροσκοπισμός και ανευθυνότητα.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς ανώνυμο 7:27
    Είναι μεγάλο λάθος να πιστέψουμε ότι τους χαρακτηρίζει ελαφρότητα, προχειρότητα και ανευθυνότητα. Τους χαρακτηρίζει επαγγελματική ευσυνειδησία. Το μόνο που μένει να απαντηθεί είναι αν αυτή η επαγγελματική ευσυνειδησία σημαίνει ότι υπηρετούν τα συμφέροντα του κόσμου ή τα δικά τους συμφέροντα. Η απάντηση είναι εύκολη, αλλά πρέπει να στηριχθεί με επιχειρήματα και όχι με κραυγές.

    Γείτονας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κέντρο υγείας δεν έχει σε πολλές βάρδιες ούτε θυρωρό ουτε νοσηλέυτριες. ούτε εκάβ .
    το αεροπλανάκι ήταν φούσκα,απεδείχθη.
    Τώρα ας βολευτούμε όλοι με έναν αγροτικό ιατρό που τα κάνει όλα στο Κ Υ και πολύς μας είναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αριστο παω στοιχιμα πως ξερεις ολο το παρασκηνιο.αυτοι που διαλεξαν τα δηθεν μοναστηριακα κτηματα δεν εχουν ονοματα?Απορω γιατην απροθυμια σου να το δημοσιευσεις.
    Αν δεχτω την αποψη σου πως χασαμε χρονο και μαζι μ αυτον και το νοσοκομειο γιατι δεν τουςξεμπροστιαζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 10:06 και 9:22!Η χωρητικότητα του μπλογκ είναι τέτοια που δεν επιτρέπει να γράφουμε τα πάντα.
    Έπειτα κρατάμε και κάτι για το μέλλον.
    Ο υπαινιγμός σας για δειλία, πάντως είναι εντελώς αβάσιμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή