Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ...

  

Οι φωτογραφίες αυτές, ναι καλά το καταλάβατε, δεν είναι από τον Β.Παγκόσμιο Πόλεμο και δεν απεικονίζουν στρατιώτες της ναζιστικής Γερμανίας της περιόδου 1935-1945.

Είναι πρόσφατες και απαθανατίζουν  νεοναζί-Ουκρανούς, άξιους συνεχιστές της παράδοσης από την εποχή που οι πατεράδες τους στοιχήθηκαν με την Βέρμαχτ και τα Εσ-Ες.

Κάποιοι επιμένουν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.

Απλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι μαλάκες, ή απλά παριστάνουν τους μαλάκες...

1 σχόλιο:

  1. 1982 ΑΘΗΝΑ δυτικά Ηλίας
    🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🎰🎰🎰🎰💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲

    εγώ διάλεξα πλευρά
    εκανα το σωστό
    έχω τη συνείδηση μου υσηχη

    ΖΗΤΩ Ο ΖΕΛΕΝΣΚΥ
    ας κουνιόταν σαν beyonce στο μουσικό βίντεο
    χαχαχαχαχα
    βρήκα και εγώ έναν μαλακά να υποστηρίξω
    αλλά το κάνω απο κόντρα
    στο κατεστημένο των φίλων του Πούτιν
    άσε που παίζει σε κάποια σειρά
    ο υπηρέτης του λαού

    θα δω τι μαλακια είναι
    ίσως δω ένα επεισόδιο

    🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦💲💲💲💲💲💲💲💲

    ΑπάντησηΔιαγραφή