Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Τελικά υπήρχε ευαισθησία, απλώς εξαντλήθηκε...

 Αναρωτήθηκα προ ημερών, για την περίεργη στάση των συμπολιτών μας που πρωτοστάτησαν στις κινητοποιήσεις ενάντια στις ανεμογεννήτριες, σε σχέση με το συνεχιζόμενο έγκλημα της κατεδάφισης λόφων και βουνών του νησιού και της συστηματικής καταστροφής της ντόπιας χλωρίδας (κέδροι, φίδες, κλπ) και κάποιος φίλος με εγκάλεσε γιατί λέει συγκρίνω "ανόμοια πράγματα".

Τώρα από που προκύπτει το "ανόμοια", ούτε  μου εξήγησε, κι εκτιμώ πως ούτε κι ο ίδιος κατά βάθος το πιστεύει.

Απλά επιμένει λόγω ισχυρογνωμοσύνης.

Περιχαρής νωρίς το απόγευμα μου τηλεφώνησε, για να με ενημερώσει σχετικά με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου ν' αρνηθεί την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων (έναντι αντισταθμιστικών οφελών...) στην Παροικία, ισχυριζόμενος πως διαψεύσθηκε η διάγνωσή μου περί ανυπαρξίας ευαισθησίας!!

Τι να κάνω κι  εγώ, παραδέχθηκα το λάθος μου, σημειώνοντας συνάμα, πως δυστυχώς η όποια υπάρχουσα ευαισθησία εξαντλήθηκε στην αντιμετώπιση του ζητήματος αυτού... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου