Σατιρικό και ανατρεπτικό όργανο του κινήματος για την απελευθέρωση της Πάρου από τις μα....ες.(Κ.ΑΠ.ΠΑ.ΜΑ.) ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑ!
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
ΠΡΟΣ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Το κείμενο αυτό με εκφράζει απόλυτα.Άλλωστε το σύνολο των παρατιθέμενων επιχειρημάτων το έχω αναπτύξει πολλάκις, τόσο μέσα από αυτό εδώ το βήμα, όσο και κατά την πολύχρονη εμπλοκή μου στα κοινά, μέσα από άρθρα στον τοπικό τύπο, ομιλίες, τοποθετήσεις σε διάφορα φόρα κ.λ.π. Αποτελεί κόλαφο προς όσους αρνούνται (συμπολίτευση και αντιπολίτευση στο Δήμο, συλλ. φορείς, δημοσιολογούντες κα) να δεχθούν τη ζώσα πραγματικότητα και αντί να πρωταγωνιστήσουν σε μια διαδικασία εξορθολογισμού και ανάσχεσης της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης, σέρνουν το χορό της περαιτέρω καταστροφής του τόπου μας.Άβουλοι και μοιραίοι, παραδομένοι στο τέρας του Υπερτουρισμού, μοιράζουν καθρεφτάκια και μπιχλιμπίδια περί του δήθεν οφέλους που θα μοιραστεί καθολικά στους πολίτες....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου