Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΜΟΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ"...

 «Κάθε 10 ευρώ που ξοδεύει ο επισκέπτης μόνο το 1,5 μένει στον τόπο» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 11.6.26, άρθρο της καλής συναδέλφου κ. Τασούλας Επτακοίλης).

 

δικό μου σχόλιο: αυτές τις απόψεις παραθέτω εδώ και πολλά χρόνια, με τους τοπικούς παράγοντες της δημόσιας ζωής ("δημοσιογράφους", πολιτικούς, κλπ) να παριστάνουν τους ανήξερους και να διατυπώνουν σαχλαμάρες αντί σοβαρών αναλύσεων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου