Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

ΦΙΛΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ...

"Mα καλά, δεν είναι θετικό το γεγονός πως ο δήμαρχος ενδιαφέρεται να προχωρήσει η αναβάθμιση και η επέκταση του αεροδρομίου";
Το ερώτημα αυτό -αφορμώμενος από χθεσινό σχετικό κείμενο- μου απηύθυνε σήμερα το μεσημέρι φίλος με πολυετή ενασχόληση με τα κοινά.
Αντί ευθείας απαντήσεως, σε κάτι που άλλωστε έχω ήδη εξηγήσει και σκυλοβαριέμαι να ξανά/μανά αναλύω, τον ρώτησα με τη σειρά μου, πως θα έβλεπε την ιδέα να δρομολογηθούν κι άλλα δημοτικά λεωφορεία για την εξυπηρέτηση των πολιτών που αρνούνται τη χρήση ΙΧ.
Μου απάντησε ως εξής: "Φυσικά και είναι θετική και καλοδεχούμενη, αλλά αυτό πως σχετίζεται με το θέμα μας;"
Στη συνέχεια τον ρώτησα πως θα έβλεπε την ιδέα να επεκταθεί το μέτρο και μέσα στους παραδοσιακούς οικισμούς.
Η απάντηση καταπέλτης :"Μάλλον αστειεύεσαι, λεωφορεία μέσα στα σοκάκια;"
Όσο εφικτό λοιπόν αγαπητέ μου είναι να δρομολογηθούν λεωφορεία μέσα στα σοκάκια, άλλο τόσο εφικτό είναι να μπορέσει το οδικό δίκτυο του νησιού να αντέξει την απίστευτη κίνηση που θα προστεθεί με την αύξηση της κίνησης του αεροδρομίου.
Είδες πόσο τραγική ήταν η κατάσταση ολόκληρη την τουριστική περίοδο.
Σου θυμίζω δε πως ήσουν ένας από αυτούς που βλαστημούσαν την ώρα και τη στιγμή που αναγκάζονταν να πάνε προς Παροικία μεριά!
Δεν γνωρίζω αν τελικά πείστηκε ο φιλαράκος, το σίγουρο είναι πως έδειξε να το επεξεργάζεται... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου