Χωρίς σοβαρά οφέλη για την ελληνική οικονομία, αλλά πολλαπλά για την κινέζικη εταιρεία και οικονομία, αποδεικνύεται η "επένδυση" του κινεζικού ομίλου της COSCO στον Πειραιά.
Η COSCO παρέλαβε από τον ΟΛΠ την προβλήτα ΙΙ του ΣΕΜΠΟ μαζί με όλον τον μηχανολογικό εξοπλισμό και με τον μεγαλύτερο πελάτη (τρίτο σε παγκόσμια κατάταξη).
Ο μηχανολογικός εξοπλισμός που προστέθηκε προήρθε μόνο από κινέζικες εταιρείες, στην πορεία αποκαλύφθηκε ότι το συνολικό τίμημα δεν ήταν 4,3 δις ευρώ, που διαλαλούσαν οι "πραματευτές" της δημόσιας περιουσίας, αλλά μόλις 500 εκατ. ευρώ, όπως αναγκάστηκε να δηλώσει η ίδια η COSCO στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.
Την στιγμή που ο ΟΛΠ φορολογείται με 2% επί του τζίρου, επιπλέον της φορολόγησης των κερδών, στην COSCO επιστρέφεται ακόμη και ο ΦΠA και το δημόσιο έχει μεγάλες απώλειες φορολογικών εσόδων από τις φοροαπαλλαγές που χαρίστηκαν στους Κινέζους.
Στην πορεία φάνηκε, ότι ούτε τα έσοδα του ΟΛΠ αυξήθηκαν από την παραχώρηση, ούτε τα φορολογικά έσοδα του κράτους από τη δραστηριοποίηση της COSCO ούτε τα ασφαλιστικά ταμεία αύξησαν τα έσοδά τους από τις "νέες θέσεις εργασίας", αλλά ούτε η τοπική και η εθνική οικονομία ωφελήθηκε.
Τέλος, το μεγάλο παραμύθι της αύξησης της απασχόλησης με 4.000 νέες θέσεις εργασίας, δεν ήταν παρά μόνο 200 θέσεις επισφαλώς εργαζομένων, αφού όταν αποχώρησε ο ΟΛΠ δούλευαν στο τέρμιναλ 500 εργαζόμενοι με θεσμοθετημένες εργασιακές σχέσεις. Από τους περίπου 700 εργαζόμενους σήμερα, μόνο οι 250 είναι με μόνιμη εργασία, οι υπόλοιποι είναι με συμβάσεις μέσω εργολάβων, με χαμηλά ημερομίσθια, χωρίς βαρέα-ανθυγιεινά, με συνθήκες ασιατικών χωρών, χωρίς κανονισμούς ασφαλείας, με σοβαρά ατυχήματα, με απαγόρευση συνδικαλιστικής δράσης, χωρίς τα δικαιώματα που ισχύουν στην ελληνική επικράτεια.
Πρόκειται για κλειστή εργασιακή ζώνη αποικίας, για την οποία μάλιστα διαπραγματεύονται την επέκτασή της.
Αυτός είναι ο μύθος της "επένδυσης" της COSCO η οποία ετοιμάζεται για πλήρη επικράτηση όχι μόνο στον Πειραιά αλλά και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Η τρικομματική κυβέρνηση ετοιμάζεται να παραδώσει όλες τις πύλες των λιμανιών μας στην κινέζικη εταιρεία και τα ΜΜΕ συνεχίζουν να παραπλανούν τον ελληνικό λαό και αποκρύπτουν ότι από τις ιδιωτικοποιήσεις μόνον η Ελλάδα δεν ωφελείται.
ΥΓ Όποιο λαμόγιο παπαγαλάκι έχει τα αρχ*^#α, ας δώσει απάντηση στα παραπάνω
Η COSCO παρέλαβε από τον ΟΛΠ την προβλήτα ΙΙ του ΣΕΜΠΟ μαζί με όλον τον μηχανολογικό εξοπλισμό και με τον μεγαλύτερο πελάτη (τρίτο σε παγκόσμια κατάταξη).
Ο μηχανολογικός εξοπλισμός που προστέθηκε προήρθε μόνο από κινέζικες εταιρείες, στην πορεία αποκαλύφθηκε ότι το συνολικό τίμημα δεν ήταν 4,3 δις ευρώ, που διαλαλούσαν οι "πραματευτές" της δημόσιας περιουσίας, αλλά μόλις 500 εκατ. ευρώ, όπως αναγκάστηκε να δηλώσει η ίδια η COSCO στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.
Την στιγμή που ο ΟΛΠ φορολογείται με 2% επί του τζίρου, επιπλέον της φορολόγησης των κερδών, στην COSCO επιστρέφεται ακόμη και ο ΦΠA και το δημόσιο έχει μεγάλες απώλειες φορολογικών εσόδων από τις φοροαπαλλαγές που χαρίστηκαν στους Κινέζους.
Στην πορεία φάνηκε, ότι ούτε τα έσοδα του ΟΛΠ αυξήθηκαν από την παραχώρηση, ούτε τα φορολογικά έσοδα του κράτους από τη δραστηριοποίηση της COSCO ούτε τα ασφαλιστικά ταμεία αύξησαν τα έσοδά τους από τις "νέες θέσεις εργασίας", αλλά ούτε η τοπική και η εθνική οικονομία ωφελήθηκε.
Τέλος, το μεγάλο παραμύθι της αύξησης της απασχόλησης με 4.000 νέες θέσεις εργασίας, δεν ήταν παρά μόνο 200 θέσεις επισφαλώς εργαζομένων, αφού όταν αποχώρησε ο ΟΛΠ δούλευαν στο τέρμιναλ 500 εργαζόμενοι με θεσμοθετημένες εργασιακές σχέσεις. Από τους περίπου 700 εργαζόμενους σήμερα, μόνο οι 250 είναι με μόνιμη εργασία, οι υπόλοιποι είναι με συμβάσεις μέσω εργολάβων, με χαμηλά ημερομίσθια, χωρίς βαρέα-ανθυγιεινά, με συνθήκες ασιατικών χωρών, χωρίς κανονισμούς ασφαλείας, με σοβαρά ατυχήματα, με απαγόρευση συνδικαλιστικής δράσης, χωρίς τα δικαιώματα που ισχύουν στην ελληνική επικράτεια.
Πρόκειται για κλειστή εργασιακή ζώνη αποικίας, για την οποία μάλιστα διαπραγματεύονται την επέκτασή της.
Αυτός είναι ο μύθος της "επένδυσης" της COSCO η οποία ετοιμάζεται για πλήρη επικράτηση όχι μόνο στον Πειραιά αλλά και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Η τρικομματική κυβέρνηση ετοιμάζεται να παραδώσει όλες τις πύλες των λιμανιών μας στην κινέζικη εταιρεία και τα ΜΜΕ συνεχίζουν να παραπλανούν τον ελληνικό λαό και αποκρύπτουν ότι από τις ιδιωτικοποιήσεις μόνον η Ελλάδα δεν ωφελείται.
ΥΓ Όποιο λαμόγιο παπαγαλάκι έχει τα αρχ*^#α, ας δώσει απάντηση στα παραπάνω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου