Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Τουριστική προβολή στο...κενό!

*Ενώ η κρίση στο ακτοπλοϊκό φουντώνει και το ενδεχόμενο να δυσκολευόμαστε κι εμείς οι ίδιοι οι νησιώτες στις μετακινήσεις μας αδιακρίτως εποχής είναι πλέον παρόν, η τουριστική προβολή της Πάρου καλά κρατεί.
Έχουμε θέσει τα ερωτήματα -για τα οποία δυστυχώς καμία απάντηση δεν υπήρξε- και τα ξαναθέτουμε:

Για ποιο λόγο συνεχίζεται και επεκτείνεται η προβολή του νησιού όταν οι συγκοινωνίες συνεχώς περιορίζονται και το μεταφορικό κόστος αυξάνεται αλματωδώς;

Η προβολή στοχεύει στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης ή γίνεται γιατί έτσι πρέπει να γίνεται γενικά και αόριστα;
Έχει γίνει μέχρι σήμερα μια στοιχειώδης ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ στη βάση της σχέσης κόστους-απόδοσης, των συμμετοχών μας στις εκθέσεις, ή ξοδεύουμε χρήματα απλώς γιατί έτσι... είθισται;
Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουν μερικοί "ειδικοί" πως η Πάρος δεν έχει πρόβλημα αναγνωρισιμότητας, αλλά πρόβλημα προσβασιμότητας;
Άντε και πείσαμε όλους τους υποψήφιους πελάτες να μας επισκεφθούν. Αναρωτήθηκε κανείς τινί τρόπω;;;;

Έχουν ή δεν έχουν καταλάβει οι αρμόδιοι ότι η εποχή των τουριστικών γραφείων παρέρχεται και βιώνουμε την εποχή της αμεσότητας του διαδικτύου, γεγονός που καθιστά τις εκθέσεις-γιουσουρούμ περιττή πολυτέλεια; 

5 σχόλια:

  1. σπατάλη να γίνεται σε δουλιά να βρισκόμαστε κι αποτέλεσμα μηδέν στο πηλίκο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντα στον στοχο εισαι καλος ...σωστα τα λες αριστοφανη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τα λέει ,ιδιαίτερα στην κόκκινη παράγραφο, ο Αριστοφάνης. Για πάμε όμως στην ρίζα του κακού. Γιατί από προθέσεις διαπιστώσεις και προτάσεις τα τελευταία δέκα χρόνια βαρυστομαχιάσαμε. Έτσι για παράδειγμα να θυμίσουμε την αλήστου μνήμης 'Υπο ίδρυση Τουριστική Εταιρεία΄ μετά από μελέτη που παράγγελε και πλήρωσε ο Δήμος το 2004 ή 05 σε Συριανή μελετητική (μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων)εταιρεία ; Αν δεν την θυμάστε να ρωτήσετε την εν αναμονή πρόεδρο της και νυν δημοτική σύμβουλο. Στις εκδόσεις και ξαναεκδόσεις στα κινέζικα, βιετναμέζικα και άλλες εξωτικές γλώσσες ; Στο Λουγκάνο , το Μαυροβούνιο και σε άλλες ευχάριστες εκδρομές ; Το κακό είναι οτι πολύ δημόσιο χρήμα ξοδέψανε στον Δήμο με ελάχιστο και σε κάθε περίπτωση μη μετρήσιμο όφελος. Και η ρίζα είναι οτι οι ίδιοι άνθρωποι μυαλό δεν βάλανε , κι ούτε μάθανε μετά από 8-10 χρόνια.
    Η βαρειά διεθνής βιομηχανία του Τουρισμού παράγει ένα και μόνο προϊόν σε δύο πράξεις: Την αξιοποίηση- προσέλκυση της ανθρώπινης ανάγκης ξεκούρασης-διακοπών και την διακίνησή του στους τουριστικούς προορισμούς. Οι δύο αυτές πράξεις έχουν το δικό τους κόστος και κέρδος. Οι προορισμοί στους οποίους πάει αυτό το προϊον για κατανάλωση οι ντόπιοι αρμόδιοι διαχειριστές βάζουν την προσθετική τους κοστολογημένη αξία και η βιομηχανία ευημερεί. Εμείς όμως εδώ στην Πάρο τι ΄κοστολογημένη αξία΄προσθέτουμε ; Μήπως τελικά έχουμε ΄ανυπολόγιστη αφαιρούμενη αξία΄ της διαχρονικής κυκλαδίτικης όμορφης Πάρου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΠΑΜΕ...ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΟΧΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είπαμε φίλε να πάμε στην ουσία και να αφήσουμε στην μπάντα, έστω για λίγο ,την αγοραία διανοητική συνουσία με ή χωρίς κουρτίνες. Ο Αριστοφάνης έδωσε το ερέθισμα , ας τον αξιοποιήσουμε για να μείνει κάτι χρήσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή