Η εφευρετικότητα αυτής της ανεκδιήγητης "πρωτοαριστερής" σπείρας που παριστάνει την κυβέρνηση προκειμένου να εκτελέσει όσο γίνεται αρτιότερα το συμβόλαιο θανάτου του Ελληνικού λαού εξ ονόματος των "δανειστών", δεν γνωρίζει όρια.
Κάθε τρεις και λίγο σημειώνει και μια επιτυχία στην ανακάλυψη νέων μεθόδων/εργαλείων εξυπηρέτησης αυτού του συμβολαίου.
Τελευταίο επίτευγμα η νομοθέτηση(;) της υποχρεωτικής εξέτασης των γερόντων -άνω των 74 ετών ανά 3 μέχρι τα 80 κι από εκεί και μετά κάθε 2 χρόνια- για την ανανέωση του δικαιώματος/ άδειας οδήγησης.
Το αιτιολογικό επιχείρημα λογικοφανές: Οι παππούδες κι οι γιαγιάδες σε τέτοια ηλικία, με συσσωρευμένα διάφορα προβλήματα υγείας, αποτελούν δημόσιο κίνδυνο!
Τώρα τι κι αν οι υπέργηροι οδηγοί συμβάλλουν από ελάχιστα έως καθόλου στον τραγικό απολογισμό του ετήσιου ακήρυχτου πολέμου της ασφάλτου στους ελληνικούς δρόμους, αυτό ουδόλως ενδιαφέρει τους αυτόκλητους υπερασπιστές της δημόσιας ασφάλειας.
Άλλωστε ένα τέτοιο μέτρο, εκτός της αναγκαστικής περιθωριοποίησης χιλιάδων "άχρηστων" συνταξιούχων και του εγκλεισμού στα σπίτια τους, ιδιαίτερα στην ύπαιθρο, προσφέρει και νέες δυνατότητες εισπρακτικού χαρακτήρα υπέρ πάντοτε των "δανειστών"...
Γιατί αν ο άθλιος διαπλεκόμενος πολιτικάντης που ακούει στο όνομα Σπίρτζης, ειλικρινά κόπτονταν για τα θέματα οδικής ασφάλειας θα είχε κάνει το αυτονόητο:
Να ξεκινήσει από τις πρώτες θέσεις υπαιτιότητας στα τροχαία.
Εκεί όμως θα συναντούσε ζόρια καθότι στη χώρα μας την πρώτη θέση (και με τεράστια απόσταση από τη δεύτερη) στην πρόκληση τροχαίων κατέχει η επιθετική οδήγηση των νεαρών συμπατριωτών μας και όχι τα μειωμένα λόγω ηλικίας και ασθενειών αντανακλαστικά γονιών και παππούδων μας!!
Θα μου πείτε εδώ δεν είχε τα παπάρια να υλοποιήσει το νόμο που ο ίδιος εισηγήθηκε για τις σκοτώστρες που ακούνε στο όνομα γουρούνες, θα υποχρέωνε τη νέα γενιά επί παραδείγματι και στο πλαίσιο της παραπάνω λογικής(;) να περνάει κάθε δυο ή τρία χρόνια από ψυχίατρο;
Μετά σου λένε είναι θεωρία συνωμοσίας ο ισχυρισμός ότι το μέτρο αυτό εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο της πρωτοαριστερής ευγονικής, επίσημα παραδεδεγμένης ΚΑΙ δια χειλέων Τσίπρα...
Κάθε τρεις και λίγο σημειώνει και μια επιτυχία στην ανακάλυψη νέων μεθόδων/εργαλείων εξυπηρέτησης αυτού του συμβολαίου.
Τελευταίο επίτευγμα η νομοθέτηση(;) της υποχρεωτικής εξέτασης των γερόντων -άνω των 74 ετών ανά 3 μέχρι τα 80 κι από εκεί και μετά κάθε 2 χρόνια- για την ανανέωση του δικαιώματος/ άδειας οδήγησης.
Το αιτιολογικό επιχείρημα λογικοφανές: Οι παππούδες κι οι γιαγιάδες σε τέτοια ηλικία, με συσσωρευμένα διάφορα προβλήματα υγείας, αποτελούν δημόσιο κίνδυνο!
Τώρα τι κι αν οι υπέργηροι οδηγοί συμβάλλουν από ελάχιστα έως καθόλου στον τραγικό απολογισμό του ετήσιου ακήρυχτου πολέμου της ασφάλτου στους ελληνικούς δρόμους, αυτό ουδόλως ενδιαφέρει τους αυτόκλητους υπερασπιστές της δημόσιας ασφάλειας.
Άλλωστε ένα τέτοιο μέτρο, εκτός της αναγκαστικής περιθωριοποίησης χιλιάδων "άχρηστων" συνταξιούχων και του εγκλεισμού στα σπίτια τους, ιδιαίτερα στην ύπαιθρο, προσφέρει και νέες δυνατότητες εισπρακτικού χαρακτήρα υπέρ πάντοτε των "δανειστών"...
Γιατί αν ο άθλιος διαπλεκόμενος πολιτικάντης που ακούει στο όνομα Σπίρτζης, ειλικρινά κόπτονταν για τα θέματα οδικής ασφάλειας θα είχε κάνει το αυτονόητο:
Να ξεκινήσει από τις πρώτες θέσεις υπαιτιότητας στα τροχαία.
Εκεί όμως θα συναντούσε ζόρια καθότι στη χώρα μας την πρώτη θέση (και με τεράστια απόσταση από τη δεύτερη) στην πρόκληση τροχαίων κατέχει η επιθετική οδήγηση των νεαρών συμπατριωτών μας και όχι τα μειωμένα λόγω ηλικίας και ασθενειών αντανακλαστικά γονιών και παππούδων μας!!
Θα μου πείτε εδώ δεν είχε τα παπάρια να υλοποιήσει το νόμο που ο ίδιος εισηγήθηκε για τις σκοτώστρες που ακούνε στο όνομα γουρούνες, θα υποχρέωνε τη νέα γενιά επί παραδείγματι και στο πλαίσιο της παραπάνω λογικής(;) να περνάει κάθε δυο ή τρία χρόνια από ψυχίατρο;
Μετά σου λένε είναι θεωρία συνωμοσίας ο ισχυρισμός ότι το μέτρο αυτό εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο της πρωτοαριστερής ευγονικής, επίσημα παραδεδεγμένης ΚΑΙ δια χειλέων Τσίπρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου