Παρακολούθησα με ιδιαίτερη προσοχή τα όσα ειπώθηκαν στην σημερινή εκπομπή του ΗΧΩ FM με φιλοξενούμενο τον Πέτρο Αυλήτη, εκπομπή που είχε ως βασικό αντικείμενο ενασχόλησης το περιβόητο κυκλοφοριακό της Παροικίας.
Κι ενώ περίμενα ο φίλος Πέτρος να κομίσει κάποια πραγματικά ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ, πρόταση δηλαδή που να μην έχει ξαναπέσει στο τραπέζι και η οποία θα δίνει νέα προοπτική στη δημόσια διαβούλευση και -το κυριότερο- θα είναι ΑΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΗ, αντ' αυτών παρέθεσε παλαιές προτάσεις και μια σειρά από ιδέες που έχουν ξαναακουστεί και έχουν προσλάβει πλέον χαρακτήρα ευχολογίου.
Γιατί η ιστορία (σε επίπεδο μελέτης μάλιστα) του λεγόμενου β περιφερειακού χρονολογείται από εικοσαετίας τουλάχιστον, με τη διοίκηση Ραγκούση να την έχει "κάψει".
Η πρόταση για σύνδεση της περιοχής Λιβαδιών (στο ύψος του ΝΟΠ) με τον οδικό άξονα Παροικίας-Νάουσας, όπως και η πρόταση για σύνδεση των Κακαπέτρων με τον οδικό άξονα Παροικίας-Αγκαιριάς (στο ύψος του Παρασπόρου) έχει κατατεθεί στο δημόσιο διάλογο εκ μέρους μου εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία, την οποία κατά καιρούς "ξαναζεσταίνω".
Όπως και η πρόταση για αμφίδρομη λειτουργία της παραλιακής (Γ.Πάριος), στην οποία δείχνουν να έχουν συγκεντρώσει όλα τα βέλη της κριτικής, υποτιμώντας την λειτουργική σημασία του εν λόγω δρόμου στο κυκλοφοριακό της πόλης και προτάσσοντας το αισθητικό.
Μα αυτή δεν είναι πρόταση, είναι ισχύον καθεστώς, που επιφέρει μάλιστα τεράστιο φόρτο στον ψευδοπεριφερειακό!
(Για το θέμα αυτό δεν θα επεκταθώ, αφού έχω τοποθετηθεί πρόσφατα διεξοδικά και από αυτές εδώ τις στήλες κι από το ραδιόφωνο).
Η απομάκρυνση των ενοικιαζομένων για την οποία έχει βγάλει μαλλιά η γλώσσα μου, αυτή δεν συνιστά πρόταση κανενός, αλλά απαίτηση του νόμου, ο οποίος φυσικά δεν τηρείται με τεράστια ευθύνη όλων των εμπλεκομένων φορέων.
Τώρα αναφορικά με το θέμα του ευπρεπισμού και της εκκαθάρισης (παρατημένα οχήματα, φορτηγά κλπ) των χώρων στάθμευσης, ενέργεια φυσικά απαραίτητη, αυτή δεν πρόκειται να αποφέρει θεαματικά οφέλη, ωστόσο είναι απαράιτητη να γίνει και το έχουμε θίξει πολλοί και πολλές φορές στο παρελθόν.
Άφησα για το τέλος την πρόταση-ευχή να λυθεί το ρυμοτομικό (βλ σχέδιο πόλης) για να επισημάνω πως αν ποτέ λυθεί, τότε αυτό θα σημάνει αυτομάτως την απώλεια, αν όχι όλων, τουλάχιστον των δυο βασικών χώρων στάθμευσης, αφού αυτοί θυμίζω είναι ιδιωτικοί και σε μια τέτοια περίπτωση τι πιο φυσικό από το να κοπούν σε οικόπεδα.
Εξυπακούεται πως κάθε συζήτηση για νέους, ειδικά σε μια τέτοια προοπτική, ανήκει στη σφαίρα της μυθολογίας.
Άρα;
Κι ενώ περίμενα ο φίλος Πέτρος να κομίσει κάποια πραγματικά ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ, πρόταση δηλαδή που να μην έχει ξαναπέσει στο τραπέζι και η οποία θα δίνει νέα προοπτική στη δημόσια διαβούλευση και -το κυριότερο- θα είναι ΑΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΗ, αντ' αυτών παρέθεσε παλαιές προτάσεις και μια σειρά από ιδέες που έχουν ξαναακουστεί και έχουν προσλάβει πλέον χαρακτήρα ευχολογίου.
Γιατί η ιστορία (σε επίπεδο μελέτης μάλιστα) του λεγόμενου β περιφερειακού χρονολογείται από εικοσαετίας τουλάχιστον, με τη διοίκηση Ραγκούση να την έχει "κάψει".
Η πρόταση για σύνδεση της περιοχής Λιβαδιών (στο ύψος του ΝΟΠ) με τον οδικό άξονα Παροικίας-Νάουσας, όπως και η πρόταση για σύνδεση των Κακαπέτρων με τον οδικό άξονα Παροικίας-Αγκαιριάς (στο ύψος του Παρασπόρου) έχει κατατεθεί στο δημόσιο διάλογο εκ μέρους μου εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία, την οποία κατά καιρούς "ξαναζεσταίνω".
Όπως και η πρόταση για αμφίδρομη λειτουργία της παραλιακής (Γ.Πάριος), στην οποία δείχνουν να έχουν συγκεντρώσει όλα τα βέλη της κριτικής, υποτιμώντας την λειτουργική σημασία του εν λόγω δρόμου στο κυκλοφοριακό της πόλης και προτάσσοντας το αισθητικό.
Μα αυτή δεν είναι πρόταση, είναι ισχύον καθεστώς, που επιφέρει μάλιστα τεράστιο φόρτο στον ψευδοπεριφερειακό!
(Για το θέμα αυτό δεν θα επεκταθώ, αφού έχω τοποθετηθεί πρόσφατα διεξοδικά και από αυτές εδώ τις στήλες κι από το ραδιόφωνο).
Η απομάκρυνση των ενοικιαζομένων για την οποία έχει βγάλει μαλλιά η γλώσσα μου, αυτή δεν συνιστά πρόταση κανενός, αλλά απαίτηση του νόμου, ο οποίος φυσικά δεν τηρείται με τεράστια ευθύνη όλων των εμπλεκομένων φορέων.
Τώρα αναφορικά με το θέμα του ευπρεπισμού και της εκκαθάρισης (παρατημένα οχήματα, φορτηγά κλπ) των χώρων στάθμευσης, ενέργεια φυσικά απαραίτητη, αυτή δεν πρόκειται να αποφέρει θεαματικά οφέλη, ωστόσο είναι απαράιτητη να γίνει και το έχουμε θίξει πολλοί και πολλές φορές στο παρελθόν.
Άφησα για το τέλος την πρόταση-ευχή να λυθεί το ρυμοτομικό (βλ σχέδιο πόλης) για να επισημάνω πως αν ποτέ λυθεί, τότε αυτό θα σημάνει αυτομάτως την απώλεια, αν όχι όλων, τουλάχιστον των δυο βασικών χώρων στάθμευσης, αφού αυτοί θυμίζω είναι ιδιωτικοί και σε μια τέτοια περίπτωση τι πιο φυσικό από το να κοπούν σε οικόπεδα.
Εξυπακούεται πως κάθε συζήτηση για νέους, ειδικά σε μια τέτοια προοπτική, ανήκει στη σφαίρα της μυθολογίας.
Άρα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου