Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ!!!

 

Προσβλητικές δηλώσεις Πέτσα

ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΕΔΩ:Προσβλητικές δηλώσεις Πέτσα: «Τζαμπατζήδες οι ανεμβολίαστοι-Δεν μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν δομές»!

 

 

Σχόλιο δικό μου:

Τέτοιου είδους δηλώσεις μπορούν και τις κάνουν πολιτικά παπάρια σαν αυτό εδώ, γιατί αφενός απολαμβάνουν νομικής ασυλίας κι από την  άλλη την ασφάλεια των πληρωμένων από τους πολίτες σωματοφυλάκων.

Τόλμησε λοιπόν αυτό το παπάρι ν' αποκαλέσει τζαμπατζήδες τους ανεμβολίαστους, μεταξύ αυτών δηλαδή κι εμένα.

Εμένα που πληρώνω πάνω από 5500 ευρώ ετήσιο φόρο  εισοδήματος, χώρια τον ΕΝΦΙΑ.

Χώρια τα χιλιάδες ευρώ που έχω πληρώσει επί τριακονταπενταετία(κι εξακολουθώ και πληρώνω αν και συνταξιούχος) για την ιατροφαρμακευτική μου περίθαλψη στον ασφαλιστικό μου φορέα (ΤΥΠΕΤ)

Έτσι συμπεριφέρονται οι "τζαμπατζήδες" κατά τον χρηματοδότη των ΜΜΕ.

Να μίλαγε κανείς άλλος, αλλά να μιλάνε οι κατ' επάγγελμα τζαμπατζήδες, δηλαδή οι πολιτικοί, αυτό κι αν είναι!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου