Δυο εικόνες διαφορετικά προβεβλημένες.
Και κατάλληλα αξιοποιούμενες...
Εικόνα Α:Τελετή ονοματοδοσίας σταδίου Γρεβενών, με τιμώμενο πρόσωπο τον Ολυμπιονίκη Τεντόγλου.
Πίτα ο κόσμος στην εξέδρα, χωρίς αποστάσεις, χωρίς μάσκες η συντριπτική πλειοψηφία, αγκαλιές φιλιά και τα σχετικά.
Κανονικό πανηγύρι, ή κορωνοπάρτι σύμφωνα με την τρέχουσα δόκιμη δημοσιογραφική ορολογία
Οι παρουσιαστές των ειδήσεων, όχι μόνο δεν βρήκαν κάτι το μεμπτό, αλλά πλειοδοτούσαν σε θετικά σχόλια για το καμάρι της Δ.Μακεδονίας.
Εικόνα Β: Ρεπορτάζ στα σοκάκια της Μυκόνου με τουρίστες να περιφέρονται αμέριμνοι φορώντας οι περισσότεροι μάσκες.
Πολύς ο κόσμος, είναι αλήθεια, υψηλός βαθμός συγκέντρωσης, αλλά όχι μεγαλύτερος από τον παρατηρούμενο στα πλοία, και κυρίως στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των μεγάλων πόλεων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη κλπ).
Σενάρια τρόμου εν όψει της αυτοεκπληρούμενης προφητείας του 4ου, 5ου (χάσαμε τα κύματα) κύματος της "Πανδημίας".
Εστίες υπερμετάδοσης, χαρακτηρίζονται.
Υπερμετάδοσης;
Από ποιους;
Μα από αυτούς που έφτασαν ελεγμένοι και διπλοτσεκαρισμένοι για διακοπές στα νησιά ως καθαροί από ιούς και βακτήρια!
Στα νησιά ΄με τον υψηλότερο δείκτη εμβολιασμού πανελλαδικά, όχι όπου νάναι.
Θυμηθείτε τα covid-free και άλλα διηγήματα.
Και ξαφνικά εν μέσω θέρους και καύσωνα, όλοι αυτοί από "καθαροί", μ' έναν μαγικό τρόπο γίνονται φορείς του ιού και μετατρέπονται σε εστίες υπερμετάδοσης κατά την επιστροφή τους στις εστίες.
Ίσως υπάρχει κοίτασμα κορωνοϊού στα νησιά και δεν έχει γίνει αντιληπτό από τους "επιστήμονες".
Αν ζούσε ο Αίσωπος, ή έστω η Χαλιμά θα μπορούσαμε να είχαμε μια απάντηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου