Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

XAΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ ή ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

Έλαβα ένα email από Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών, ενημερώνοντας με ότι, τη Δευτέρα 30/1/2023, το φροντιστήριο θα τηρήσει την αργία των Τριών Ιεραρχών και τα μαθήματα ΔΕΝ θα γίνουν, ύστερα από διευκρίνιση που υπήρξε από τη μεριά του υπουργείου και του συλλόγου. Επισυνάπτοντας, την απόφαση. Συγκεκριμένα, στα σχολεία θα πραγματοποιηθούν, εορταστικές εκδηλώσεις και στη συνέχεια μαθήματα, ενώ στα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών δεν επιτρέπεται, να γίνουν μαθήματα καθώς είναι αργία. 

Αναρωτιέμαι, ο δυστυχής- άφρων πατέρας, απόγονος των Δεσμών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του 1983. Πόσο παράδοξο, είναι αυτό που ισχύει ήδη από το 2016 για τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών και την ιδιωτική εκπαίδευση? Κάτι τέτοιες στιγμές, δεν ξέρω αν αξίζει ο κόπος να γράφω για τα κακώς κείμενα μιας παρακμάζουσας-στρεβλής ελληνικής κοινωνίας, που έχει χαθεί το νόημα και oι προσδοκίες ζωής. 

Επισημαίνω ενδεικτικά, περιγράμματα σπουδών Α΄βαθμιας και Β΄βαθμιας εκπαίδευσης μας που εφήρμοσαν και έγραψαν για: 

  • Κατάργηση υποχρεωτικότητας των Αρχαίων, των Θρησκευτικών της Ιστορίας μας, χωρίς επίκληση των πηγών… 
  • Αφαίρεση συνηθειών, συμβόλων και εικόνων στις ακαδημαϊκές τάξεις 
  • Αρμονικές σχέσεις! Ελλήνων με τους Τούρκους, στα 400 χρόνια σκλαβιάς! 
  • Συνωστισμός Ελλήνων, στα παράλια της Σμύρνης! Τι Συνωστισμός Μωρή? (είπαν κάποιοι που τα έζησαν!) που χιλιάδες σφάχθηκαν και καταστράφηκαν τα πάντα, με τους Ευρωπαίους-Παρατηρητές και με ενέργειες απάνθρωπές….. 
  • μη Επιβράβευση-Αξιολόγηση των επιτυχόντων μαθητών, πάρα τους κληρώνουν ως Παραστάτες και Σημαιοφόρους σε εθνικές παρελάσεις! Που επιθυμούσαν, και, την κατάργηση τους…… 
  • Επιθυμούσαν και μείωση ωραρίου εκπαίδευσης 9 με 14 (βλ.Γαβρόγλου) 

    Αλίμονο, πόσο ανθέλληνες-σύγχρονους Γενίτσαρους, θέλουν να κάνουν τα παιδιά μας, οι πολιτικοί με τις ανθελληνικές τους πολιτικές και πράξεις? Εμείς οι Γονείς, πόσο θα εθελοτυφλούμε σε αυτήν την στρεβλή πραγματικότητα που παρατηρείται ή πόσο λάθος τα «μάθαμε» εμείς ή πώς γίνεται τα παιδιά μας από το Δημοτικό να είναι τόσο ΑΡΙΣΤΑ (10 σε όλα!)……ενώ εμείς είχαμε βαθμολογία, ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΛΑ (Γ), ΚΑΛΑ (Β), ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (Α΄) και ΑΡΙΣΤΑ  ή από το 1-20 με 10 την βάση, ή 13 τον μέσο όρο? 

     Ασφαλώς, συμφώνα με το Υπουργείο Παιδείας, την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στις σχολικές μονάδες (δημόσιες και ιδιωτικές) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα και εκκλησιασμός. Αλλά αυτό είναι, το ελάσσων (θετικό!) στα εγκλήματα ασυνέχειας που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια....
    Και η «σκέψη» τους για την Υγεία μας πάνω από όλα, (ακόμα και τώρα επιμένουν οι «Μένουμε Σπίτι, Μένουμε Ασφαλείς» στο παραμύθι της παρακμής μας) όπως αναφέρει η εγκύκλιος: «Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας. Επισημαίνεται ότι οι εορταστικές εκδηλώσεις και ο εκκλησιασμός θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις για την προστασία από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19 και την υπ’ αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/07-09-2022 Κ.Υ.Α.(Β ́4695)» 

    Τέλος, θα επικαλεστώ παλαιότερους για τα στρεβλά της ελληνικής παιδείας, χαρακτηρίζοντας τα, ως φαραωνικές πληγές της παιδείας μας: 
  • Έλλειψη εθνικής εκπαιδευτικής στρατηγικής 
  • Υποκατάσταση του Δασκάλου από τους Διδάσκοντες! Καταστρέψαμε τον Δάσκαλο ως θεμέλιο και ψυχή του Σχολείου, σε Συνδικαλιστή και Φροντιστή 
  • Κομματικοποίηση της Εκπαίδευσης με Συνακόλουθη Αναξιοκρατία 
  • Διατάραξη σχέσεων Δασκάλου-Μαθητή 
  • Η οικογένεια, αναμεταδίδει την κρίση στην παιδεία, λόγω καθημερινότητα της και των προτεραιοτήτων της. 
  • Αδυναμία ή Αδιαφορία, των Μαθητών με στοιχεία της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμική μας παράδοσης 
  • Το γλωσσικό ζήτημα, δεν επιλύθηκε ουσιαστικά και φτάσαμε σήμερα στο φαινόμενο της «α-λεξίας» άνευ σύνταξης και ορθογραφίας! 
  • Απουσία οράματος Κυβερνόντων, Διδασκόντων και Νέας Γενιάς 
  • Αιμάσσουσα πληγή είναι οι Αυτοσχεδιασμοί και Προχειρότητες Εκπαίδευσης 
  • Η προσμονή μαγικών λύσεων επίλυσης όλων των παραπάνω 

    Αλήθεια, ως Πατέρας πόσο ανάξιος είμαι που παρατηρώ, το Χάσμα Γενεών ή την Ασυνέχεια μιας Ελληνικής Παιδείας που ζει την παρακμή της και δεν μπορώ (όχι ότι δεν Θέλω!) να εμποδίσω τον Αφανισμό της…. (προσπαθώ στα τέκνα μου, αλλά!!!)  

    Εκτός και αν, αναμένουμε κανένα Καλάθι της Παιδείας ή Educational Pass……. 

    Γιώργος Ε. Δεκάριστος 
    Οικονομολόγος-Λογιστής 
    30.I.2023

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου