Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΑ...

Διαφωνώ καλή μου φεμινίστρια (του 3ου ή του 4ου κύματος):
 Η βία που δεν βλέπεις είναι η βία της συλλογικής ευθύνης που αποδίδεις προς το δικό μου φύλο. 
 Η βία που δεν βλέπεις είναι ότι με συμπεριλαμβάνεις στο κατηγορητήριό σου, όποιος κι αν είμαι• σου αρκεί που είμαι άντρας.
 Η βία που δεν βλέπεις είναι το όπλο της θυματοποίησης με το οποίο με σημαδεύεις. Ένα όπλο γεμάτο με ενοχές• τις ενοχές που θέλεις να μου φορτώσεις. Ξέρεις ότι η ενοχή είναι ο τρόπος για την απόλυτη χειραγώγηση. Με ορίζεις ως εχθρό. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι ο υφέρπων σεξιστικός σοβινισμός σου. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι ο έμφυλος ρατσισμός σου. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι ο πρωτοφασισμός που κυοφορείς, καθώς με ορίζεις ως εχθρό• ως συνωμότη μιας ανύπαρκτης ιδεολογίας: της πατριαρχίας. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι η συνεχής μετατόπιση της ρητορικής που εστιάζεις εναντίον μου. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι εκείνος ο κρυφός πόθος που κρύβεις μέσα σου. Ο αρχέγονος πόθος κάθε φασίστα για εξουσία. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι ο επιλεκτικός λαϊκισμός υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών και μόνο.
Η βία που δεν βλέπεις είναι ότι εμμέσως πλην σαφώς με θεωρείς ένοχο βιασμού, μέχρις αποδείξεως του εναντίου. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι ότι εμμέσως πλην σαφώς προβάλεις το δικό σου φύλο ως αδιάφθορο και ηθικά ανώτερο από το δικό μου. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι η βία του φεμινισμού του 3ου και του 4ου κύματος. 
Η βία που δεν βλέπεις είναι η βία της μητριαρχίας που ονειρεύεσαι. Μια μητριαρχία που δικάζει τη γέννα. Που τιμωρεί τα έμβρυα. 
Είναι η βία που δεν βλέπεις. 
Η μητριαρχία που καταδικάζει τη ζωή από τα πρώιμα στάδιά της. 
Είναι η βία που δεν βλέπεις. 
Η τιμωρία των εμβρύων είναι η βία που δεν βλέπεις. Είναι το έγκλημα που προωθείς. Οι αμβλώσεις είναι ο βιασμός της ζωής. Και των αμβλώσεων η ατιμωρησία είναι συνέργεια σε ανθρωποκτονία. Φταίει το έμβρυο; Όχι!
Η βία που δεν βλέπεις είναι η βία του δικαιώματος, που δεν αφήνει περιθώριο στην αγάπη και την ανθρωπινότητα.
 
Το αλίευσα από σχολιασμό στα Μ.Κ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου