Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Τι τομαράδικα, τι “ειδησάδικα” κατά Μπογδάνο…

Μπογδάνο
Που να το φανταστεί ο Κ. Μπογδάνος ότι θα καρατομηθεί ανήμερα της επετείου του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου.
Απορεί τόσο με το “αιφνίδιο” σουτ που έφαγε, ώστε να σπάει το κεφάλι του για το τι συνέβη.
Εδώ, σκέφτεται, έχω πει τόσα ψέματα στον ΣΚΑΪ, έχω κάνει τόννους προπαγάνδας, έχω ειρωνευτεί άδικα κόσμο και κοσμάκη, έχω δείξει τόση εμπάθεια, έχω ρίξει άμεσα και έμμεσα τόση λάσπη και για μια παραπάνω κουβέντα για τον Τσίπρα, να φάω τόσο τόσο γερή κλωτσιά; Ούτε να την διορθώσω και να δώσω εξηγήσεις δεν με άφησαν.
Την Βόρεια Κορέα κορόιδευα. Κορόιδευα την Βενεζουέλα και την Τουρκία, τους ιμάμηδες του Ιράν διακωμωδούσα, ακόμη και την Ρωσία!
Και κοίτα τώρα, αναρωτιέται, ο Κωνσταντίνος. Τι να πω για την Ελλάδα του ευρώ και της ΕΕ, για την οποία, ως σωστός “Μένουμε Ευρώπη”, έδωσα αμερόληπτη μάχη στο δημοψήφισμα παρουσιάζοντας αντικειμενικότατα και τις δύο απόψεις;
Να πω ότι στην Ελλάδα τα πράγματα είναι χειρότερα από την Βόρεια Κορέα; Θα μου την πέσουν και θα με κάνουν ρεζίλι! Τώρα το ανακάλυψες θα μου πούνε, που σου τις “βρέξανε”; Κρίμα οι αγώνες μου ως “νενέκου” μέχρι το κόκκαλο, σκέφτηκε.
Γι’ αυτό στην απελπισία του ο Κωνσταντίνος έφερε ασυνείδητα στο μυαλό του τον Άρη. Κυνηγημένος, βλέπετε, κι αυτός, όπως ο Αρχικαπετάνιος του ΕΛΑΣ, από εχθρούς και φίλους. Ταίριαζε λοιπόν και γι’ αυτόν η φράση “καλή αντάμωση στα τομαράδικα” του Άρη. τραβηγμένα είναι αλήθεια. Θα βάλω, λοιπόν, “ειδησάδικα” και θα την φέρω στα μέτρα μου, έδωσε την απάντηση.
Δυστυχώς, κάποιοι ακόμα και μια απόλυση δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν με αξιοπρέπεια και αν όχι με κάποια αυτοκριτική, τουλάχιστον με τη σιωπή.
Τη σιωπή απέναντι σε βρώμικα παιχνίδια που τους υπερβαίνουν και στα οποία έχουν συμμετάσχει και μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνουν και που αποσκοπούν.
Ζήτω η δημοκρατία τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου